Ik ben nu bijna 39 weken zwanger van de tweede. Sinds gisterenochtend werd ik opeens heel misselijk en moest gelijk overgeven, ook heb ik de hele dag geen eetlust gehad en voelde me heel raar. Ik heb gisteren nog alles liggen opruimen en de laatste dingen gedaan omdat ik dacht dat het afgelopen nacht zou gaan beginnen. Gisterenavond kreeg ik van die menstruatiekrampjes in buik, onderrug en benen. Ik ben toen uiteindelijk in slaap gevallen en sinds vanochtend heb ik weer nergens last van. Alleen wat kramp in mijn liezen en soms onderrug. Ik ben zo benieuwd wanneer het gaat gebeuren. Wie had ook die zeurende menstruatiekramp en is kort daarna bevallen?
Wat jij omschrijft heb ik bij beide kinderen rond de 38 weken gehad en dacht nou zal er wel wat gaan gebeuren. Niet dus 41+1nr 1 en dat was na strippen. Bij de 2e wist ik dat het begonnen was, kwam thuis met 40+4 na een dag winkelen en hij daalde in 1 klap in (auw) en een uur daarna begonnen de weeën. Geboren met 40+5.
Ik denk dat het heel lastig inschatten is. Alhoewel ik maar 1 bevalling achter de rug heb, durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat je pas weet dat je bevalling begint wanneer: je vliezen breken of je weeen regelmatig worden en steeds krachtiger..
Nee dit herken ik niet. De avond voor de bevalling ging ik met behoorlijk oncomfortabele harde buiken naar bed, maar echt weeën waren het toen nog niet!