Hallo Ik heb vandaag al de hele dag van voorweeën lijkt wel.. kan dat al zo vroeg? Het voelt anders als harde buiken. De pijn houdt niet aan maar merk wel dat ik soms de pijn echt moet wegpuffen.. heb ook heel erg laag in mijn buik pijn.. alsof de baby aan het indalen is maar volgens mij is dat wel heel erg vroeg, niet? GRoetjes
Lijkt me niet best, als dat echt al zo is. Als je echt ongerust bent, zou ik voor de nacht nog even de verloskundige bellen... misschien kan zij je wel geruststellen, maar misschien kun je ook wel ff langskomen ofzo... Maarja, dat kan ik ook niet voor je beslissen.
Ooo bellen meid want bij mijn eerste had ik dat ook en ik had niet in de gaten dat het allang echte weeen waren! En ik had nog niet eens zoveel pijn. Toen bleek ik al 3 tot 4 cm ontsluiting te hebben! Dus gelijk aan de weeenremmers enzo, mijn meid was ook met week 27 geboren dus. Hopelijk gaat het nu goed. Groetjess
kan ook dat de baby aan draaien is kan ook flink zeer doen was bij mij ook al wat dat pas met 35 weken maar belle was overal laat mee