Normaal dat ondergoed te klein word?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maanvrouwtje, 11 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    De titel zegt het al... Bij nr 1 en 2 geen last van gehad. Maar nu is sinds een paar weken vrijwel al mn ondergoed te klein. Ben nu 2 kilo meer aangekomen (11 ipv 9), lijkt me niet dat t daar aan ligt toch? Misschien andere vetverdeling ofzo...

2. Linana

Linana Niet meer actief

Het zou kunnen dat je ondergoed te klein wordt hoor :D
    Ik heb het niet met al m'n ondergoed, maar sommige broekjes zitten wat te krap ;)

3. Tulpblaadje

Tulpblaadje Actief lid

17 mrt 2014
    199
    0
    0
    Ze passen allen nog wel. Maar heb vooral last bij de broekjes met een strakkere band, zoals die van Bjorn Borg. Die duwen te veel in mijn buik.

4. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Heeft het mss te maken met een indalende baby? Dan wordt het onderin opeens een beetje krapper. En mss maakt die 2 kilo dan wel een beetje uit.

5. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Ooh ik heb er ook last van..;) Komt omdat mijn lovehandles aan het groeien zijn en dus ondergoed wat te strak gaat zitten :cool:
    Heb er een paar goedkope extra grote oma onderbroeken bijgekocht (met kanten randje om het minder 'oma' te doen lijken haha.)

6. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Gelukkig ben ik niet de enige :)
    Ja inderdaad t vet puilt er aan de zijkanten uit...
    Balen, want over paar weekje gaan we op vakantie en mn bikini past dus niet meer en wilde eigenlijk gaan zwemmen.

7. Linana

Linana Niet meer actief

Mooi excuus om even de uitverkoop in te duiken voor een nieuwe bikini of badpak ;)

8. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Hier is m'n ondergoed niet per sé te klein, maar wordt de bovenband scheef getrokken door mijn indalende ukje. Daardoor zit alles wel strakker. Alle wat laag uitgesneden broekjes passen nog gewoon.

9. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.120
    294
    83
    Hier ook wel een beetje hoor. Ligt er net aan waar je aankomt en dat is bij elke zwangerschap weer anders heb ik me laten vertellen.

Oh lekker op vakantie nog even.

10. Linana

Linana Niet meer actief

Misschien is dat het ook... Hier zit al mijn ondergoed al net op het randje van venusheuvel naar buik, dan merk je de groeiende buik niet zo :p

11. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, ik rol mijn ondergoed van voren onder mijn buik en vooral savonds zit het vaak gewoon niet lekker meer.

12. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Van voren gaat t nog prima, t zijn bij mij echt de zijkanten die gaan insnoeren in mn bovenbeen. Voor die 2 of 3 keer zwemmen zo zonde om een nieuwe bikini te kopen, ik ga er toch nog wel vanuit dat alles weer past enige tijd na de bevalling :)

13. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland

Ik heb het nu al alles valt af door het vele spugen maar mijn dijen niet alles zit ongemakkelijk strak.. Thuis draag ik gwn een wijde broek en tshirt verder niks al dat strakke word ik weer misselijk..

Maar je hebt bikini met touwtjes aan de zijkant die kan je na de bevalling strakker knopen en nu losser neem je eeb neutrale kleur en alleen een onderkant scheelt ook is maar een idee.. Wel echt lekker gewoon nog op vakantie heerlijk

14. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Hier ook. Maar als ik aankom gaat het altijd direct naar m'n kont. Bh's pas ik trouwens helemaal niet meer. Dus heb maar nieuwen gekocht. Dus blijkbaar gaat het ook naar m'n borsten. Die zijn echt dik geworden

Deel Deze Pagina