De titel zegt het al... Bij nr 1 en 2 geen last van gehad. Maar nu is sinds een paar weken vrijwel al mn ondergoed te klein. Ben nu 2 kilo meer aangekomen (11 ipv 9), lijkt me niet dat t daar aan ligt toch? Misschien andere vetverdeling ofzo...
Het zou kunnen dat je ondergoed te klein wordt hoor Ik heb het niet met al m'n ondergoed, maar sommige broekjes zitten wat te krap
Ze passen allen nog wel. Maar heb vooral last bij de broekjes met een strakkere band, zoals die van Bjorn Borg. Die duwen te veel in mijn buik.
Heeft het mss te maken met een indalende baby? Dan wordt het onderin opeens een beetje krapper. En mss maakt die 2 kilo dan wel een beetje uit.
Ooh ik heb er ook last van.. Komt omdat mijn lovehandles aan het groeien zijn en dus ondergoed wat te strak gaat zitten Heb er een paar goedkope extra grote oma onderbroeken bijgekocht (met kanten randje om het minder 'oma' te doen lijken haha.)
Gelukkig ben ik niet de enige Ja inderdaad t vet puilt er aan de zijkanten uit... Balen, want over paar weekje gaan we op vakantie en mn bikini past dus niet meer en wilde eigenlijk gaan zwemmen.
Hier is m'n ondergoed niet per sé te klein, maar wordt de bovenband scheef getrokken door mijn indalende ukje. Daardoor zit alles wel strakker. Alle wat laag uitgesneden broekjes passen nog gewoon.
Hier ook wel een beetje hoor. Ligt er net aan waar je aankomt en dat is bij elke zwangerschap weer anders heb ik me laten vertellen. Oh lekker op vakantie nog even.
Misschien is dat het ook... Hier zit al mijn ondergoed al net op het randje van venusheuvel naar buik, dan merk je de groeiende buik niet zo
Oh, ik rol mijn ondergoed van voren onder mijn buik en vooral savonds zit het vaak gewoon niet lekker meer.
Van voren gaat t nog prima, t zijn bij mij echt de zijkanten die gaan insnoeren in mn bovenbeen. Voor die 2 of 3 keer zwemmen zo zonde om een nieuwe bikini te kopen, ik ga er toch nog wel vanuit dat alles weer past enige tijd na de bevalling
Ik heb het nu al alles valt af door het vele spugen maar mijn dijen niet alles zit ongemakkelijk strak.. Thuis draag ik gwn een wijde broek en tshirt verder niks al dat strakke word ik weer misselijk.. Maar je hebt bikini met touwtjes aan de zijkant die kan je na de bevalling strakker knopen en nu losser neem je eeb neutrale kleur en alleen een onderkant scheelt ook is maar een idee.. Wel echt lekker gewoon nog op vakantie heerlijk
Hier ook. Maar als ik aankom gaat het altijd direct naar m'n kont. Bh's pas ik trouwens helemaal niet meer. Dus heb maar nieuwen gekocht. Dus blijkbaar gaat het ook naar m'n borsten. Die zijn echt dik geworden