Strippen lukt niet? baarmoedermond lag te ver naar achter.

Discussie in 'De bevalling' gestart door booboo22, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    #1 booboo22, 15 jul 2011
    Laatst bewerkt: 15 jul 2011
    hey dames, hier vandaag proberen te strippen, ging niet! baarmoedermond lag veels te ver naar achter!!

nu n paar uur later word ik ineens niet goed, verlies slijm met bloed en heb net moeten overgeven van de misselijkheid,

bloeddruk normaal is 100/50, vandaag ineens 120/80

kan dit een teken zijn, zijn er vrouwen waarbij alles nog dichtzat en toch snel zijn bevallen??

2. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Spannend, misschien heeft ze met het proberen te strippen toch iets in gang gezet....

3. Rono

Rono Niet meer actief

hey hey,

Dit had ik bij mn dochter! Wel een beetje rugpijn de nacht ervoor gehad maar niks geks. Smiddags ctg en toen was mn bloeddruk ipv 60 onderdruk, nu 85. Kwam thuis, verloor slijmprop en gelijk weeen om de 5 minuten. Ik was toen 41wkn. En alles zat daarvoor nog potdicht.

4. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ja ik hoop het, voel me echt niet goed en flinke buikpijn onderin???

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Ik denk dat jij gauw je kleine in je armen hebt ;)

6. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Kan best hoor. Dat alles nog dicht zit en dat je toch snel gaat bevallen. Het kan trouwens ook zo zijn dat je baarmoeder gewoon wat verder weg zit. Dan kunnen ze er meestal ook niet goed bij om te strippen. DAt had ik. Ik heb een hele lange vagina, dus ze kunnen bij mij pas strippen als alles al week is en wat is gezakt. Totdat ik een keer een verloskundige kreeg met lange vingers, en die kon mij prima strippen. Ben daarna gelijk bevallen! :)

7. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Spannend hoor :)

8. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoop voor je dat het nu echt gaat doorzetten en dat je kleine er snel is!!

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat denk ik ook

10. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    ik denk ook dat het proberen te strippen wel wat in gang heeft gezet, als je niet zo lekker bent, slijmverlies en wat pijn in je buik, zegt dat wel iets.

Bij mij zat in week 42 alles ook nog dicht, donderdag gekeken, kon niet gestript worden. Zaterdag erop weer geprobeerd te strippen, kon weer niet, alles nog potdicht.
    Maar ze heeft door het woelen & voelen toch wat in gang gezet want kreeg zaterdag op zondag nacht weeen en kleine is zondag geboren.
    Sterkte!

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik hoop voor je dat het gewoon lekker begonnen is, maarrruuhh.. kan misschien ook een griepje zijn ofzo? ;) buikpijn en misselijk zijn.. wie weet.

Ik duim dat t snel doorzet! :)

Deel Deze Pagina