Ik ging net even plassen en toen dacht ik iets te horen knappen. Ik weet het niet zeker maar het leek alsof het na het plassen even bleef lopen zeg maar. Daarna kwam er alleen maar slijm.. Dus de slijmprop ben ik sowieso verloren. Nu twijfel ik of mijn vliezen gebroken zijn. Als ik op mijn hand blaas komt er niks.. Ik ben volgende week uitgerekend. Waaaa.. Zo spannend dit..
Ojeeeee wat spannend!!! Denk niet dat je vliezen gebroken zijn hoor! De bevalling van m'n zoontje is zo begonnen en dan verlies je echt wel heel veel vocht. Het loopt eruit zeg maar, ook als je geen kracht zet. Alhoewel ik de avond voordat de vliezen braken ook iets hoorde knappen. Wie weet is het een aankondiging van het breken van je vliezen? Zou vanavond maar even een extra matje in je bed leggen voor het geval dat Hou je ons even op de hoogte? En alvast veel succes!!
Dat dacht ik net ook maar nu heb ik toch een klein beetje op kunnen vangen in een potje. Het is doorzichtig met veel witte vlokjes....
Succes dat gebeurde bij mij ook dinsdag eerst water daarna slijm en ik ben gisteren bevallen. Bij mij duurde het nog wel 36 uur voordat de weeën begonnen..
Wauw spannend!! Succes, hoop dat je snel je kleintje in handen hebt! Bij mij braken m'n vliezen tijdens een perswee en was het ook echt niet te missen dat het mijn vliezen waren, zo veel was het.
Toen mijn vliezen braken stroomde er ook steeds scheutjes uit en toen ik t opving in een glas wist ik t zeker. Ik vond het een heel gaaf begin maar was ook meteen stiknerveus voor wat er zou komen
Hier niet. Het hoofdje van dochter fungeerde als stop, dus ik verloor alleen af en toe een beetje. Ik schrok me rot, dacht dat ik ineens incontinent was geworden. Bleken m'n vliezen toch gebroken
Ik ben nog nooit bevallen. Maar het hoeft niet hè gelijk een hele plaats verliezen. Als de baby is ingedaald op het moment dat je vliezen breken kan de baby zijn/haar hoofd als een soort stop dienen. En daardoor verlies dus maar een kleine hoeveelheid vruchtwater of kleinere beetjes ipv heel veel.
Oo spannend zeg! Ik heb geen idee hoe zoiets gaat want ben mijn vorige bevalling ingeleid en dan breken ze de vliezen in het ZH. Ik weet wel dat water met witte vlokjes vruchtwater moet zijn dus een belletje naar de VK kan geen kwaad.
Ohhh heb net gebeld! Ben stiknerveus.. Ik heb zelf het idee dat ik straks het meeste ben verloren in het toilet. Toen leek het echt even te stromen. Nu even afwachten maar heb wel af en toe al wat krampen dus denk dat het begonnen is!
Ik hoorde ook eerst een harde knap in mijn buik toen mijn vliezen gebroken waren. Ik denk dus dat dat bij jou ook gebeurd is, zeker nu het al begint te rommelen. Bij mij begon dat ook al heel snel na het breken van de vliezen. Ik wens je veel sterkte, succes en een hele voorspoedige bevalling!