Acupunctuur

Discussie in 'De bevalling' gestart door Claire1980, 12 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claire1980

Claire1980 Nieuw lid

12 okt 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Heeft iemand ervaring met acupunctuur tijdens zwangerschap?
    Ik ben 5 dagen overtijd en heb net 2 behandelingen gehad in mijn hand en nek. Iedereen om me heen zegt dat je het moet geloven om het te laten werken! Ik ben zelf vrij nuchter maar hoop zo dat dit werkt want ik ben helemaal klaar met mijn (2e) zwangerschap. Maandag word ik ingeleid in ziekenhuis omdat ik er lichamelijk erdoor heen zit! Acupunctuur is mijn laatste redmiddel en hoop eigenlijk dat het nu een keer vanzelf gaat komen, voroge zwangerschap ook 2 weken overtijd en ingeleid en dat was geen pretje!
    Zou acupunctuur helpen?
    Groetjes Claire

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Tja... acupunctuur helpt je denk ik meer om in balans te komen?

Belangrijker is het denk ik dat je volmondig ja kunt zeggen tegen de bevalling en je je kunt berusten in de situatie zoals die is. Spanning houdt tegen.
    Plus je kind komt wanneer die komt.

3. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Het help misschien wel iets als je erin gelooft, maar het is niet zo dat als je wat nuchter bent dat het dan niets doet hoor. Ik heb wel eens een behandeling voor andere klachten en daar werkt het goed bij. Maar heb gisteren ook een behandeling gehad om de bevalling in gang te zetten en helaas nog niets. Maar bij mij is het misschien nog gewoon te vroeg... Laat je het nog weten of er iets gebeurt...?

Deel Deze Pagina