Hallo, ik vermoed dat ik een blaasontsteking opgelopen heb. Ik heb sinds vanochtend nl een ontzettend brandend gevoel bij het plassen. Alsof er een vlammetje onder hangt en verlies ook wat bloed uit de urinebuis. (kan ook een wondje zijn) Ik heb het een beetje onderzocht en het komt gelukkig niet uit de schede. Nu is het weekend en heb ik zoiets van, ik wacht wel even tot het maandag is om naar de dokter te gaan. Is dat verstandig? Of moet ik als zwangere hier toch de doktersdienst voor bellen? alvast bedankt voor het antwoord
HOihoi, En wat heb je gedaan? en was het een blaasontsteking? Je kan gerust tot maandag wachten indien de klachten uit te houden zijn. Groetjes imke
Hoi, ik ben gisteren toch maar even naar de doktersdienst gegaan, maar ze konden mijn urine niet goed onderzoeken omdat het te troebel was. Ik moest gisterenavond daarom 2 liter water drinken en vanmorgen "schone" urine brengen. het is onderzocht en ze konden niks vinden, maar leggen het voor de zekeheid in de kweek. Als het geen blaasontsteking is, komt de pijn bij het plassen en het bloed waarschijnlijk door een vaatje wazt geknapt is door de druk waarmee de urine naar buiten kwam toen ik tegelijkertijd moest overgeven. Een heel verhaal, maar waarschijnlijk dus toch niks aan de hand. evengoed dank voor je antwoord. gr.