Hoi hoi! ik heb nu sinds dinsdag (5 dagen) al ongelooflijk last van zware ongesteldheidskrampen! Zijn dit de voorweeen? En als dit de voorweeen zijn, hoelang zal het dan nog ongeveer duren? Ik heb er de hele dag door last van, dan komen ze weer, dan verdwijnen ze weer, dan komen ze weer, dan verdwijnen ze weer! Zal dit dan eindelijk het begin zijn? Liefs!
Ik loop nu al bijna 6 weken met (voor) weeën rond, en denk ook elke dag, nu gaat het beginnen. Maar helaas nog steeds niets...
ik heb het ook gehad. zelfs zo dat ze met bepaalde regelmaat kwamen. We dachten dat het begonnen was. Dochtertje weggebacht maar helaas. Zette niet door. Voorweeen kunnen je echt voor de gek houden maar zijn volgens mij wel nuttig hoor. Vaak zorgen ze toch al voor wat ontsluiting. Maar het is wel balen. Tussen mijn voor weeen en de echte zat 2 weken. Ik hoop voor je dat het snel begint. Succes met je bevalling!
Hier al vanaf 36 weken voorweeën en nog geen beeb. Ziet er voorlopig naar uit dat het ook nog wel even zal duren.