hoi hoi!! Ben bijna 32 weken zwanger en ik heb nu al een aantal dagen dat ik een soort van menstruatiekramp heb onderin mn buik trekkend naar mn onderrug. Het is niet zo dat mn buik dan ook hard wordt maar het is gewoon aanwezig. Ik heb dit volgens mij niet gehad bij mn 1e of ik weet het gewoon niet meer hihi Zijn dit oefensweeen? of indalingsweeen? voorweeen? Morgen krijg ik een groeiecho dus ik ben benieuwd hoe het kindje ligt en of het mooi op schema is heb de afgelopen tijd veel stress gehad en ik hoop dat ons kindje daar niks van heeft mee gekregen ik maak me best wel zorgen daarover. herkent iemand deze symptomen? ik zal het morgen ook even melden aan de VK misschien kan ze eens kijken. Liefs!
Ik heb hier laatst dezelfde vraag geplaatst en kreeg als antwoord dat het waarschijnlijk indalingsweeën waren. Gister is ook door de vk bevestigd dat de kleine aan het dalen is, dus het zal wel zo zijn. Heb er nu niet zo regelmatig last meer van gelukkig
Ik ben 29 weken en gister met de controle bij de VK lag ons kindje idd met zijn/haar hoofdje naar beneden. Over indalen heeft de VK niets gezegd, maar ik heb nu de hele nacht en dag al een menstruatie-achtig gevoel als ik loop; steken en dan drukken bij het schaambot. Of het m'n banden zijn of toch indalingsweeen??
Dat waren bij mij de indalingsweeën Beetje vervelend gevoel in combinatie met NOG vaker plassen... Maar ik had ook wel eens een vervelend kramp gevoel als ik me een dagje te druk had gemaakt.. Dus het zou ook rustig je banden kunnen zijn, maar ik denk toch het eerste. Liefs
Hooiii ja ik denk zelf ook aan indalingsweeen inderdaad maar ja weet het ook niet zeker. morgen een echo dus ben benieuwd! en ik moet ook heel vaak plassen dus denk wel dat het erg laag ligt. Hopelijk is het ook zoals het hoort ingedaald want 2 weken terug lag mannetje met de kont naar beneden.... Had net trouwens krampen in mn buik en werdt er gewoon een beetje misselijk van maar is nu weer weg. ga zo lekker op bedje want gisteren ook niet geslapen door de hitte! Liefs
Hooiiiii Net de groeiecho gehad en alles was helemaal goed 1675 gram weegt ons kereltje nu ongeveer en was precies op schema met alles. hoofdje was 32 weken maar dat ben ik morgen dus gewoon goed. mannetje was idd omgedraaid maar nog niet ingedaald dus heb nog geen indalingsweeen maar bij een 2e is de buik wat slapper en dat prikkelt dus tot voorweeen en harde buiken omdat de baarmoeder wat meer hangt ofzo zei ze. nou ja goed dan weet ik dat ook weer haha Liefs