Ik ben nu 26+4 w zwanger. De baby beweegt elke dag anders, soms voel en zie ik ze echt heel duidelijk, andere dagen is ze veel rustiger. Maar nu voel ik echt slechts heel af en toe een heel zwakke beweging. Moet ik mij zorgen maken?
Als de mogelijkheid er is, even half uurtje gaan liggen en in je buik 'porren'. Meestal reageren ze daar op. Kan goed zijn dat de kleine naar achteren ligt met de ledematen richting je rug. En anders even verloskundige bellen.
bij mij is het ook iedere keer verschillend. dat kom omdat de baby nog veel ruimte heeft en draait werd mij verteld. Dus dat kan denk ik ook 1 van de redenen zijn.
Hier vandaag een rustige dag. Normaal beweegt hij zo hard dat mijn buik meegolft, nu zijn het zachte plopjes onderin. Ik denk dat hij verticaal ligt, met zijn gezichtje naar mijn rug, en dat ik af en toe heel zacht een hakje voel. Zolang ik nog beweging voel zal t wel goed zitten, ik begreep van mijn verloskundige dat je voor de 28 weken zelfs dagen had dat je niets hoefde te voelen.
Meid ben blij, hoe verder je komt en hoe minder plaats je baby krijgt des te meer ga je die bewegingen vervloeken..soms is het echt pijnlijk
bij mij ligt de placenta voor en helpt het om op mijn zij te gaan liggen; dan komt de baby in beweging en voel ik het veel duidelijker!
Dat is hier ook zo! Dan lijkt het net of ze op bed gaat staan. Vandaag is beebje ook rustig, af en toe voel ik wel een flinke beweging. Maar hoofdzakelijk word ik gekieteld in de schaamstreek. Dus neem aan dat ze dan met dr buik naar mn rug ligt.
Ik voel haar ook weinig en de ene keer heel licht. Bij mij ligt de placenta voor, op je zij liggen voel ik haar inderdaad een stuk beter dan op mijn rug !