Baby beweegt zo zachtjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annabelle29, 13 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabelle29

Annabelle29 Niet meer actief

Ik ben nu 26+4 w zwanger. De baby beweegt elke dag anders, soms voel en zie ik ze echt heel duidelijk, andere dagen is ze veel rustiger. Maar nu voel ik echt slechts heel af en toe een heel zwakke beweging. Moet ik mij zorgen maken?

2. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Als de mogelijkheid er is, even half uurtje gaan liggen en in je buik 'porren'. Meestal reageren ze daar op.

Kan goed zijn dat de kleine naar achteren ligt met de ledematen richting je rug.

En anders even verloskundige bellen.

3. madelonnetje

16 jun 2014
    99
    16
    8
    Vrouw
    bij mij is het ook iedere keer verschillend. dat kom omdat de baby nog veel ruimte heeft en draait werd mij verteld. Dus dat kan denk ik ook 1 van de redenen zijn.

4. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Heel herkenbaar hoor.... ligt er ook aan waar je placenta ligt.... als je haar maar voelt...

5. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Hier vandaag een rustige dag. Normaal beweegt hij zo hard dat mijn buik meegolft, nu zijn het zachte plopjes onderin. Ik denk dat hij verticaal ligt, met zijn gezichtje naar mijn rug, en dat ik af en toe heel zacht een hakje voel. Zolang ik nog beweging voel zal t wel goed zitten, ik begreep van mijn verloskundige dat je voor de 28 weken zelfs dagen had dat je niets hoefde te voelen.

6. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Meid ben blij, hoe verder je komt en hoe minder plaats je baby krijgt des te meer ga je die bewegingen vervloeken..soms is het echt pijnlijk

7. Fladderaar

Fladderaar Actief lid

13 jul 2015
    155
    213
    43
    bij mij ligt de placenta voor en helpt het om op mijn zij te gaan liggen; dan komt de baby in beweging en voel ik het veel duidelijker!

8. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Dat is hier ook zo! Dan lijkt het net of ze op bed gaat staan.

Vandaag is beebje ook rustig, af en toe voel ik wel een flinke beweging. Maar hoofdzakelijk word ik gekieteld in de schaamstreek. Dus neem aan dat ze dan met dr buik naar mn rug ligt.

9. Annabelle29

Annabelle29 Niet meer actief

Bedankt, ondertussen voel ik ze weer heel erg bewegen. Ze zal zeker anders gelegen hebben gisteren!

10. nucia

nucia Lid

26 nov 2014
    66
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik voel haar ook weinig en de ene keer heel licht. Bij mij ligt de placenta voor, op je zij liggen voel ik haar inderdaad een stuk beter dan op mijn rug :)!

Deel Deze Pagina