Hier toch even een baalmomentje hoor....ik zou vanavond opgenomen worden voor een ballon catheter en dan morgen worden ingeleid. Werd ik net gebeld dat ik morgen pas kan komen...omdat het druk is door de ijzel. Overmacht...dat snap ik...maar oh...moet wel even schakelen nu. En alles opnieuw regelen natuurlijk....qua opvang voor beide dochters enzo.... Stom hè. ..dat je voor je gevoel dan zo weer moet omschakelen. Hopen op warm water morgen!!
oooh shit, dat is idd wel ff naadje! Ik vind het echt niet stom hoor, dat je daarvan baalt. Het is wel ff de geboorte van je kindje! Het is overmacht, maar balen mag je best! Als het zover is, zet hem op!!!!
Dat is inderdaad schakelen en balen. Niks aan te doen, maar daarom niet minder vervelend. Ik hoop dat het morgen gewoon door kan gaan en een beetje vlot gaat.
Hoop ik ook! Wel een mooi verhaal voor later!! "Eigenlijk zou je 7 januari geboren zijn.....maar ja....het ijzelde zo hard...en toen..."
Dat is inderdaad een mooi verhaal voor in haar geboorteboek Maar wel balen natuurlijk. Je rekent erop... succes voor wanneer je wel mag
Ohh meid, ik snap het helemaal! Ik heb maandag de ballonkatheter gehad maar ze durven niet door te leiden dus moet nu tot maandag afwachten.. heb ook vreselijk gebaald! Nou.. ik duim voor je hoor!!!
Ik hoop op een warme regen vannacht! Een vriendin van me stond gepland voor een ks maar op dat moment was er een enorme ketting botsing waardoor het ziekenhuis overspoeld werd met ongelukken, ze is toch nog diezelfde dag, laat op de middag, geholpen maar t ks inderdaad ook wel een verhaal... Hoop op een rustige nacht voor je!
Had je topic gelezen idd!! Ook wel enorm balen zeg. Steeds uitstel! Daar wordt je echt niet vrolijker van.