Voorweeen of wat anders ?

Discussion in 'Zwangerschap' started by linda84, Oct 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ik heb vannacht wat last gekregen van voorween. Pijnlijke harde buiken met pijn heel laag in mijn rug. Dit werd na 2 uur wat minder. Heb toen nog even kunnen slapen. Nu rommelt het steeds. De harde buiken zijn niet meer zo pijnlijk. Maar die lage rugpijn en pijn onderin mijn buik word er echt gek van !

Wat zou dit nou zijn ? Ik weet het niet meer. Lopen doet ook zo`n zeer. Begin te twijfelen of dit nu pijn van mijn bekken is. Heb ik overigens nog nooit last van gehad.
    Wie herkent dit ?

2. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

ik lees met je mee als je het niet erg vind.
    want ik heb namelijk dezelfde klachten.

hopen voor jou dat dit het begin is.
    eigenlijk hopen voor mij niet want ik moet nog even.

groetjes sandra

3. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    zoals ik het lees denk ik dat je last zult gaan krijgen van "rug weën" tis niet fijn maar ja dat is een bevalling zowieso niet...dat je nu last van je buik hebt is ook niet zo vreemd daar je lichaam zich nu aan het opmaken is voor de bevalling die zich zo te lezen aankondigd...

als je ergens ongerust over bent, bel dan gewoon je vk en leg haar uit waar je graag antwoord op wilt hebben meid, is betrouwbaarder dan onze reacties en ervaringen en zij kent jou persoonlijk...

wil je in ieder geval alvast een heel voorspoedige bevalling wensen...

succes.
    smoekie

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    weeen zetten door ! Niets op mijn site zetten aub

5. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

Nov 30, 2006
    2,450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
  6. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

nou heel veel succes hoor.
    hoop dat je snel de kleine mag vasthouden.

groetjes sandra

7. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    qoute zoals ik het lees denk ik dat je last zult gaan krijgen van "rug weën" tis niet fijn maar ja dat is een bevalling zowieso niet...dat je nu last van je buik hebt is ook niet zo vreemd daar je lichaam zich nu aan het opmaken is voor de bevalling die zich zo te lezen aankondigd...

@smoekie dat heb je goed voorspelt hahah wilde net gaan schrijven dat ik hetzelfde heb maar bij mij zet het nog niet door (huil huil) doe nog eens zon voorspelling hihihi

linda84 succes meis nog even

8. Elly1979

Elly1979 Actief lid

Jan 14, 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    He spannend meid!

Ik hoop dat de bevalling goed gaat verlopen.
    Succes.

Liefs Elly.

9. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    tja wat kan ik voorspellen meid, ik hoop dat je een "sterke" kerel naast je hebt staan die je kunt dirigeren naar waar het (straks nog meer) pijn gaat doen...het helpt iets, maar niet veel maar ja er is niets aan te doen :(

tis gewoon heel vervelend als je ook rugweeën erbij hebt jammer genoeg, maar 1 voorspelling wil en kan ik je wel geven hoor....

je red het (al denk je van niet) , het komt goed (al interesseert je dat niet) , enne tis het allemaal waard ;) (maar dat is achteraf) ;) ;)

10. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Spannend Linda, succes !

Share This Page