Hallo dames, Morgen ben ik uitgerekend en wil even mijn verhaal kwijt. Ik wordt echt gek van de menstruatie achtige pijn en de lage zeurende rugpijn. Ik zal eerst mijn verhaal van de afgelopen weken even vertellen: In week 35 heb ik elke avond met een kruik op de bank gezeten. Ik had vervelende zeurende pijn onderin mn buik. Voorweeen zoals ze ze noemen begreep ik. Dit is toen weer even weggetrokken en ik dacht dat het wel met indalen te maken zou hebben. Echter bij VK bleek dat het kleintje nog niet is ingedaald (dit hoeft bij een 2e dus ook niet perse, mag ook bij de bevalling) 2 weken geleden op een avond ook voorweeen gehad, ze kwamen erg onregelmatig en ben naar bed gegaan. Ze waren de volgende morgen weer weg. Afgelopen zaterdag had ik goeie weeen vanaf savonds 2200. Om een uur of half 1 kwamen ze al om de 4,6 minuten. Dus hebben we de verloskunndige gebeld. We mochten langskomen in het zh, want zoals zij het door de telefoon kon beoordelen was het wel het echte werk en zouden we anders tijd verliezen als ze eerst hierheen zou komen. Eenmaal op de verloskamers (polokliniische bevalling), na wat kletsen, weeen wegpuffen en spullen klaarleggen wilde ze kijken hoever ik was. Inwendig onderzoek liet zien dat ik nog helemaal niks geen ontsluiting had, zelfs geen verstreken baarmoedermond. Dit waren dus gewoon nog steeds de voorweeen, maar niet van echt te onderscheiden. De VK had dit ook nog niet vaak meegemaakt en vond het heel vreemd. Ik kreeg na overleg met de verloskamers een spuitje met slaapmedicatie. MMocht een nachtje doorslapen, aangezien ik er helemaal doorheen zat. De volgende dag waren de weeen weer weggezakt en kon ik weer naar huis. Helemaal beduusd en teleurgesteld. Nu heb ik dus sinds zaterdag elke avond voorweeen en buikpijn. Sinds gisteren ook overdag en nu vandaag wordt het eigenlijk alleen maar erger. Het blijft alleen constant..... Sorry voor mijn lange verhaal, maar merk wel dat het een beetje oplucht. Ik vroeg me eigenlijk een beetje af of er meiiden zijn die dit herkennen, en hoe het omsloeg naar echte weeen. Ik weet het ik moet afwachten, maar alleen al mn verhaal opschrijven helpt al een beetjje om het kwijt te zijn......
Ik werd zondagochtend wakker met ongesteldheiskrampen en zuerende rugpijn (39+6) k ben die avond bevallen van onze dochter. Maar bij mij zette het dus wel door. Had wel vanaf week 36 last van voorweeen die 2-3uur duurde maar steeds weer wegzakten en die niet voor ontsluiting zorgde. Heeeeel frustrerend! Het zal vast niet lang meer duren! Succes!
Overigens waren die ongesteldheidskrampen geen ongesteldheidskrampen maar weeen,had ze alleen niet zo opgevat omdat ik bij mn eerste het echt in mn buik voelde. Ik had pas door dat het weeen waren toen ze regelmatig gingen komen en langer aanhielden. Naarmate de krampen regelmatiger werden gingen ze in mn rug zitten en werden het echt rugweeën (auwwww)
Ik heb bij m'n eerste bevalling ook alleen maar rugweeen gehad. Eigenlijk weet ik dus niet zo goed wat buikweeen zijn! Ik lees idd veel dat het allemaal voorwerk is, maar kan ook nog 2 weken duren.... Vandaag dus uitgerekend, Maargoed probeer het dus maar een beetje los te laten!