Hallo Volgens mij heb ik nu duidelijk last van voorweeen Kan iemand mij vertellen hoe lang het dan nog kan duren voor dat een bevalling definitief begint? Kan toch ook nog gewoon doorlopen tot de 40 weken? De voorweeen heb ik sinds vanacht ( 4 uur) echt om het uur en nu word het eigenlijk al korter op elkaar zo ongeveer 30 min. vanmorgen de Vk gebelt, die zei dat als het vaker werd ik weer moest bellen dus dat ga ik zo even doen. Groetjes Annemarie
zo te lezen blijf jij niet meer zo lang lopen, als jij constant weeën krijgt, en nu al om het half uur moet je wel direct gaan bellen als je ze korter op elkaar krijgt hoor, want het kan zo ineens omslaan, wij gingen naar boven toen ik ze om het half uur had, en zo pats boem was het ineens om het kwartier en om de 7 en om de 5 - 4-3 toen was de vk er en nog voor we in de auto zaten zat ik al om de 1 minuut gelukkig ziekenhuis hier heel dicht bij, maar mocht gelijk mee persen..en dat alles speelde zich af vanaf 17.00 's middags, tot de kleine om 22.00 uur in het ziekenhuis werd geboren, dus binnen 5 uur.... succes
soow Bij Janelle duurde mijn bevalling bijna 50 uur zon 2,5 dag was helemaal vermoeid en uiteindelijk hebben ze haar gehaald. groetjes Annemarie
Nou annemarie, ik denk dat je deze keer een snelle meemaakt dan Alleen je zit nog voor je 37e week, dan zal je nog iets krijgen voor het snel rijpen van de longentjes en misschien weeen remmers Succes en zet hem op als je mag bevallen groetjes Patricia
Ik heb de VK gebelt en die vertelde me dat ik de GYN ff moest bellen , maar ze dacht dat het nog wel ff zou duren Ik hoop toch zo dat ik thuis kan bevallen maar dat zal er wel niet inzitten, met Janelle moest ik ook laatste moment nog naar het ziekenhuis En kindje van 36 weken hoeft toch niet persee in conveuse?
Een kindje van 36 weken hoeft inderdaad lang niet altijd in een couveuse. Dat hangt van een aantal factoren af (zoals het geboortegewicht). Maar: met 36 weken mag je helaas nog niet thuisbevallen.... Sterkte!
nee dat weet ik daarom hoop ik dat deze kleine ook nog lekker een paar daagjes blijft zitten! Jason is inmiddels thuis van zijn werk, zijn baas deed helemaal niet moeilijk en als ik toch naar het ziekenhuis zou moeten kan Janelle naar de buurvrouw waar Jason zijn moeder haar dan komt halen. groetjes Annemarie