Hier hetzelfde hoor, al minimaal anderhalve week gerommel. Vanavond is het zo dat ik er zelfs misselijk bij word en me gewoon niet lekker voel.. Ben lamlendig en beroerd, en wat mij betreft mag ze komen...
af en toe wat menstruatie krampen lage onderrug pijn enzo maar verder rustig hoor..ze zit blijkbaar nog wel lekker *zucht*
gerommel? ik zou willen dat ik het gerommel kon noemen. bij mij doet het echt meer als rommelen. ben het beuuuuuuuuuu!
haha, vervelend he. kan geen boe of bah meer, maar hij blijft nog stevig zitten. ondertussen wel mama op de kop zetten
maar meis jij bent nog geen 37 weken toch..zou je niet liever echt 37 weken zijn eer je bevalt. Zou voor mij een geruster gevoel zijn. ik denk toch dat het gerommel hier indalen is hoor..ik voel echt dat ze een soort van naar beneden aan het zakken is..(of ze is het aan het proberen hehe) en krijg soort van weeen achtig gevoel wat haar naar beneden duwt. voelt heel raar. En voel daardoor dus ook echt stompen tegen mijn blaas aan en dus een druk van achter en op mijn onderkantje. geen teken van echte weeen dus..helaas..
de gyn heeft al laten weten dat als ik vandaag zou bevallen ze het gewoon laten komen en ze geen bezwaren zien. kindje loopt erg voor op ontwikkeling en is ook fors genoeg. (nu geschat 7 pond geloof ik) en met mijn zwangerschap was ik er 2 maanden geleden al zat van. ik kan niks, heb 24 uur per dag pijn en mijn moeder moet mijn zoontje doen overdag, mijn man 's avonds en 's nachts. ik weet dat ik veel forummers over me heen krijg door dit te zeggen, maar ik heb het wel gehad eigenlijk. als het komend weekend komt met exact 37 weken, dan sta ik te springen, bij wijze van dan hè!? daarbij, het rommelt super zwaar, maar niks wijst er op dat het ook doorzet hoor, dus ga echt niet van een vroege bevalling uit. zie de bui nog wel hangen dat ik 2 weken over datum ga haha indalen heeft de uk al wel volledig gedaan trouwens en de voorweeen gaan continue door. ik loop ook zo super charmant, benen bij elkaar is geen optie meer
hihi.. ja ik kan het me wel voorstellen hoor. Wat dat betreft ben ik het echt niet zat..ik ben gewoon ongeduldig en nieuwsgierig hebben jullie ook zo'n vreselijke last an afscheiding trouwens? ik controleer het steeds maar volgens mij is het echt geen vruchtwater want als ik op mijn hand blaas ofzo komt er niets. maar het is best waterig (sorry voor de details hihi) maar soms ook wel gewoon normaal maar wel echt veel. steeds een natte broek zeg maar. mij laten ze niet overtijd (doen ze hier niet) dus ik zal max de 16e gaan bevallen. En omdat ik dus in het buitenland woon en mijn moeder hier ook naar toe gaat komen ga ik vragen of ze het wellicht ietsjes eerder kan doen..zodat mijn moeder er langer bij kan zijn. Vrijdag weer op controle dan ga ik het bespreken.
Ik heb er ook last van, van die afscheiding. Ook ik ben iedere keer maar aan het checken of het geen vruchtwater is Ik heb het sinds een paar dagen, sinds het beetje rommelen echt ROMMELEN is geworden... Ook ik zal niet overtijd lopen vanwege bekkenklachten en teveel vruchtwater. Dus nog max 3 weken, maar als ze morgen of vandaag komt.. ga ik ook een vreugdedansje maken! Zeker na de afgelopen nacht, alleen maar harde buiken en weeën, en dan niet doorzetten!.. snif...
hier in principe geen inleiden, ondanks dat de uk toch niet klein is, zware BI en veel vruchtwater. is vanwege mijn ks van de vorige, geeft een verhoogd risico op scheuren van het litteken. afscheiding is hier ook te over ach, ik weet dat het gewenst is de 37 weken te halen, alleen ben ik al weken helemaal stuk. sta dagelijks te janken en niks wil. ben daardoor ook wat bang dat ik oververmoeid de bevalling in ga, maar door wisselende vk's en gyns is er niemand die dit echt serieus op pakt. voel me een beetje alleen staan. mijn man en moeder vinden het idioot zoals het gaat, maar als ze niet luisteren is er niemand die iets doet. er is ook niemand die bijv. thuiszorg wil aanvragen. is neit gewoon tijdens een zwangerschap, maar ja, als je niks meer kunt denk ik dan. ach, elke dag is er weer 1 en er komt een einde aan, hoe dan ook ooit!