Hallo dames, Ik twijfel op dit moment enorm, ik heb het idee dat ik mn slijmprop aan het verliezen ben. Even heel onsmakelijk, maar tijdens het afvegen zat het helemaal onder de slijm (wit/gelig van kleur) verder geen bloed verloren ofzo. Zou dit mn slijmprop kunnen zijn die ik in delen verlies? Ik heb nu ook opeens krampen gekregen. De afgelopen dagen heeft het helemaal niet gerommeld en nu opeens wel, nadat ik dus ging afvegen. Ik heb zelfs daarna een douche genomen, niet dat ik pijn had maar nu na het douchen voel ik wat steken en hevige krampjes komen. Zou dit een teken zijn? Ik weet het maar niet.
Ik durf het niet te zeggen om heel eerlijk te zijn. Ik dacht dat de slijmprop doorzichtig met soms wat bloed was... Ik weet dat op de concurent 2 foto's staan van een volledige slijmprop in het forum daar! Misschien dat je daar iets aan hebt! Ik ben ook ernstig aan het wachten. Overdag gaat het nog wel maar in de avond, werkelijk ieder krampje en steekje voel je... En dan ga je denken, goh zou het?!?!?!?!?!?! Sterkte!
Zou je mij anders de link willen pmen ofzo? Ik ben best benieuwd. Bij mij rommelt het nu vanaf vanmiddag, ik weet niet hoe dit gaat eindigen hoor. Ik vind het alleen apart, omdat het zo rustig was de afgelopen dagen en nu ineens veel gerommel. Ik hoop dat het gauw komt! Jij ook al overtijd, succes!
Sorry, ik lees je reactie nu pas! Ik PB je even (hoop dat het lukt!) Hier is er overigens nog niets aan de gang... Duurt lang he dat wachten!
http://home.hetnet.nl/~tom-bus/img/slijmprop.jpg Dit is een link naar een foto met een slijmprop Succes met de laatste loodjes!
Getver, ik ging zowat over m'n nek, haha. Mommy2be, ik heb hetzelfde als jij. Heel veel witte slijmslierten. Ik denk toch wel dat het een beetje met het einde van de zwangerschap te maken heeft, maar of het veel betekent? Ik hoop voor jou van wel!