ik hoor van verschillende mensen dat het dragen van een beugelbeha niet mag (tijdens de zwangerschap) omdat dan de melkklieren in de verdrukking komen en de borstvoeding niet goed op gang zou komen? Wat weten jullie hiervan? Vind die zwangerschapsbeha's helemal niet leker zitten.
Wat ik er van weet is, dat het tijdens de zwangerschap niet zo'n probleem is. Wanneer je borstvoeding geeft, schijnt het inderdaad niet zo goed te zijn. Maar... Er zijn wel voedingsbh's met een zachte flexibele beugel. Je hoeft dus niet persé bh's zonder beugel te dragen. Ik zelf vind die meegroeibh's van de Hema erg lekker zitten. Deze hebben geen beugel, maar zitten prettig. Een beugelbh vind ik nu juist niet meer lekker zitten. Had ik nooit verwacht. Grtjs, Aleida
Ik vind zelf bh's zonder beugels vreselijk. En die zwangerschapsbeha's zonder beugels zien er helemaal niet uit! Ik was bang dat ik aan de superdegelijke lelijk beugelloze bh's moest, maar heb rondgesnuffeld wat wel en niet mag: je mag gerust een beugelbh dragen tijdens zwangerschap en borstvoeding, míts deze goed past! Anders kan er inderdaad wat knellen en kunnen er ontstekingen ontstaan. Tip voor leuke zwangerschapsbeugelbh's: Noppies!
Ik vind beugelloze behaa's ook niets, maar ze deden mij ontzettend pijn, zeker in de "ballonperiode" die je de eerste tijd hebt. Dus ik draag nu de minder elegante modellen zonder beugel..
Ik droeg voor de zwangerschap ook altijd beugelbh's. Maar al vrij snel tijdens de zwangerschap (ergens week 6-10) begon ik daar last van te krijgen. Aan de onderkant van mijn borsten ontstonden rode dikke plekjes. Een voorbode van borstontsteking dus. Ik heb toen eerst een beha met een zachte beugel gebruikt. Die zat in een sport beha. Maar na 20 weken moest ik wel over op beugelloze beha's. Wel gebruikte ik sportbeha's, omdat dat weer net steviger zat..
Ik had eerst ook zwangerschapsbh's zonder beugel, maar daar werden mijn borsten niet vrolijk van (en ik ook niet). Toen ben ik vorige week naar een goede lingerie zaak geweest en nu heb ik een voedingsbh van Anita met beugel. Het lijkt wel of de beugel ruimer is en flexibeler dan anders.
Ik vind die van Noppies ook heel fijn. Er zit toch een beetje vulling in, vind ik er wel mooi uit zien.
Heb nooit anders gedragen dan beugel bh's, behalve met heel erge stuwing vorige keer. En nooit ergens last van gehad. Koop ze gewoon net een maatje ruimer dan normaal. Die zwangerschaps bh's vind ik inderdaad ook verschrikkelijk zitten (en echt mooi zijn ze ook niet...)
je mag gewoon beugelbh's dagen hoor! ook het merk ANITA verkoopt voedingsbh's met beugels, je moet alleen wel goed opletten dat je je eigen maat draagt en geen te kleine bh's draagt. dat is trouwens zoiezo niet goed voor je borsten
pfoe opluchting, ga denk maar kijken voor die soepele beugelbeha's want mijn eigen beha zijn niet o fijn mer maar die zwangerschapsbeha's is ook tien keer niks.. bedankt voor jullie tips!