Hallo, Kan iemand mij vertellen waar je een buikband kunt kopen? En dan bedoel ik niet zo'n buikband voor de sier die je bij bijvoorbeeld Prenatal kan kopen, maar echt een voor ondersteuning van je buik en bekken, van het merk Anita geloof ik, het is zo'n witte. Ik heb er echt zo een nodig. Ik draag erg laag, en krijg ontzettend last van mijn rug en bekken. Thuis knoop ik een sjaal om mijn buik en dat geeft heerlijke verlichting, maar ja hier kan ik niet buiten mee lopen natuurlijk, en is ook vervelend elke keer als ik moet plassen moet ik eerst de sjaal losmaken enzo. Dus wie weet waar je die ondersteunende Anita buikband kan kopen? Ik ben er erg mee geholpen. Alvast bedankt!
Ik zou eens naar een thuiszorgwinkel gaan en daar informeren. en anders zijn de megatentenonderbroeken van noppies (ik had de boxershortjes) echt geweldig! Hebben bij mijn buik(en die schijnt mega te zijn geweest) heel veel ondersteuning gegeven. Zijn ook handig voor net na je bevalling.
Echt waar? Hebben ze die echt ook bij Prenatal? Ik heb net de thuiszorgwinkel gebeld, en die dingen zijn inderdaad daar te koop, maar heel prijzig. 77 euro, ik schrok van de prijs. Maar ik heb er echt een nodig. Als ze goedkoper zijn bij Prenatal dan ga ik hem daar natuurlijk halen, maar dan moet ik wel zeker weten dat het om dezelfde buikband gaat.
marktplaats? Marktplaats.nl > Nieuwe buikband mt. m merk Anita - Kleding | Dames - Positiekleding of hier? http://www.borstvoedingscentrum-hetgooi.nl/N_frame.html?http://www.borstvoedingscentrum-hetgooi.nl/Buikbanden-N_grp_8_11-1.html als je googlet op buikband anita, kom je een aardig end.
Ik heb hem ook gewoon bij babyplanet gekocht hoor.. 35 euro ongeveer. Zo'n bekkenband van de fysio lijkt me dat je die alleen moet dragen als de fysio dat voorgeschreven heeft (dat las ik ook ergens) en volgens mij krijg je die dan ook gewoon. Oh ja, ik zou die van Anita ook niet online kopen! Ik draag altijd XL, en van die band heb ik L. Echt even passen!
Ik heb er zojuist een gehaald. Ik moest snel kiezen of naar de thuiszorgwinkel of naar Prenatal. Ben dan naar Prenatal gegaan en inderdaad, daar hebben ze de Anita buikband. Hij zit echt heerlijk. Dat ik weken zonder heb gelopen! En dat voor maar 37,50 ipv 77 euro. Bedankt voor de info Firstone! Op marktplaats zijn ze wel wat goedkoper, maar koop liever geen tweedehandse in verband met hygiene. Maar bedankt allemaal voor het meedenken. Nu kan ik in alle gemak een kinderwagen uitzoeken zonder elke keer mijn buik met mijn handen te tillen/ondersteunen