voorweeen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chick111, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chick111

chick111 Lid

6 mrt 2008
    38
    0
    0
    Al ruim 2 weken heb ik enorm veel last van vooweeen. STeeds denk ik... ooow gaat t nu doorzetten, maar voor alsnog niets. Vandaag al hele dag met grote regelmaat harde buiken (maar dat heb ik wel eerder gehad al) en voel me niet echt super. Nu heb ik sinds n uurtje contact t gevoel dat ik moet plassen (druk op mn onderbuik) maar als ik naar t toilet ga, hoef ik niet. Die druk heb ik al eerder gehad, maar toen was t echt dat ik naar t toilet moest. Herkent iemand dit???

2. tinusf

tinusf Actief lid

13 jan 2009
    194
    0
    0
    heel herkenbaar! Hoeveel weken ben je zwanger? Ik nu 41 weken!
    bij mij rommelt het ook al 2 weken. Paar avonden om de aantal minuten harde buiken, maar t zet allemaal niet door. Morgen naar de vk. Hopelijk kan zij me meer vertellen.

Sterkte ermee!!

3. chick111

chick111 Lid

6 mrt 2008
    38
    0
    0
    ik ben vandaag exact 39 weken zwanger. Net bij de verloskundige geweest, en die kon mij dr vrij weinig over vertellen. kan idd een teken zijn dat t binnenkort begint, maar kan ook dat t nog n week of langer duurt. Wel hoopt ze voor mij dat t snel komt, omdat t kindje al 2 weken volledig ingedaald en erg diep ligt en dus al ruim 2 weken zo aan t rommelen is, maarja, t is afwachten :(

Deel Deze Pagina