Hoi Dames, Gisteravond om 22.45 begon het, ik was er op een gegeven moment van overtuigd dat het weeën waren en dat de bevalling ging beginnen. Ze kwamen best regelmatig en op een gegeven, zo om de 5 min. Alleen ze duurde niet een minuut, daarom nog geen reden om de vk te bellen. Tuurlijk ben je dan in je hoofd al bezig met zo een douchje pakken, laatste spulletjes klaar leggen etc. maar ik ben om een uurtje of 02.00 in slaap gevallen en net wakker geworden. Vriendlief is maar naar zijn werk gegaan en ik zit nu even achter de laptop....met niets gigi.... Ja via google gelezen dat je veel voorweeen kan hebben bij een tweede kindje!
als je nu geen last meer hebt denk ik idd dat het voorweeen zijn geweest, maar zoals je het beschrijft ndenk ik wel dat het een teken is dat het echt werk snel gaat komen. spannend enne succes!
Herkenbaar meid. Ik heb, inmiddels dag 4 al, veel pijnlijk voorweeen. Bij mij zitten ze tussen de 3-5 minuten en duren een paar seconden maar na 2 uur houdt het ook op. Het zet helaas niet door. Zondag op maandag was het zo erg vanaf 24.00 uur tot 02.30 uur, en toen verdwenen ze weer. Ik 's nachts alles klaarzetten om naar het ziekenhuis te gaan en op een gegeven moment zakte het weg en viel ik in slaap tot 6.00 uur. Ik heb idd ook gelezen dat de 2e zwangerschap voor veel voorweeen zorgt. Nou ik hoop voor je dat het doorzet *ik ga maar verder op mijn wachtbankje zitten* Blijkbaar geniet de kleine nog in de buik. Succes!!
ik heb bij de tweede ontzettend lang voorweeen gehad en uiteindelijk pas met 40+3 bevallen.. het kan nu snel gaan, maar hoeft nog niets te betekenen. sterkte met de laatste loodjes en ik hoop voor je dat het snel door zet!
Hoi meiden, ik ga ook maar nergens vanuit hoor Het is gewoon even raar omdat je denkt dat het gaat beginnen! Ik zie meerdere reacties met ervaringen das in ieder geval fijn om te lezen! Ik hoop dat het ook snel bij jullie zal doorzetten meiden!
Oh, ik heb het ook zo erg, wilde net een nieuw topic openen. Ik wordt er zo onzeker van en durf de deur niet meer uit. Ik heb het om de nacht zo'n beetje en afgelopen vrijdag was ik al de hele dag aan de ctg in het zkh met om de 5 minuten weeën. Baarmoedermond open, geen ontsluiting maar ik zou niet weten hoe het nu is. Het begon vannacht weer om 12 uur en duurde tot 2 uur, daarna kunnen slapen maar nog wel weeën gevoeld maar er enigszins doorheen geslapen. Ga er dus van uit dat het niets ernstigs is maar als ik dan wakker wordt heb ik toch een beetje paniek. Is dit dan echt normaal met een tweede zwangerschap? Herken dit echt niet. Combinatie aanhoudende menstruatiekrampen en harde buiken, soms samen, soms apart van elkaar. Die van ons ligt in stuit dus of het nou echt met indalen te maken heeft....mmm.... Kijk het vandaag even aan maar ga het denk ik wel weer even overleggen met het zkh. Ben steeds bang dat de kleine het dan niet goed meer heeft of zo. Sterkte meiden, Charlie
ooh wat herkenbaar zeg! Al is dat niet mijn 2e, maar 3e zwangerschap. Zondag wist ik ook zeker dat het begonnen was, heb zelfs naast het bed staan puffen en telefoon in handen gehad om ouders te bellen voor oppas voor de andere kids... en ja hoor.............na 2 uur, weg! Helemaal niks meer! Word je zo gek van he? Vooral omdat nr 1 en 2 pas ij 42 weken kwamen........... Succes dus!