Ja, dat hoop ik stiekem ook. Hoe laat moest jij gestript worden? @Butterfly: laten we hopen dat ze bij jou ook gaan strippen. GEwoon vragen. Je bent nu 40 weken, dus als je even je zin doordrukt moet het wel lukken lijkt mij. Ik heb nog steeds hetzelfde gevoel in mijn buik, alsof ik ongesteld moet worden. HEt is heel ligt op de achtergrond aanwezig. Het wordt niet sterker, maar ook niet minder. Als ik ga lopen krijg ik voorweeën. Als ik gewoon sta, harde buiken. Ik weet het ook niet. Vanavond even mijn man lief aankijken, wie weet dat een bende 'soldaatjes' het uiteindelijk in gang kan zetten vannacht. MAar ben toch bang dat ik weer ijdele hoop heb. Ben ook erg bang dat ze morgen bij de vlos zeggen dat ik niet gestript kan worden omdat alles nog 'potdicht' zit. Daar zou ik echt heel verdrietig van worden..... Ik duim voor jullie meiden! Laten we hopen dat we morgen alledrie goed gestript kunnen worden en snel onze kindjes vast kunnen houden.
hey meiden, ik moet morgen om 3 uur. vandaag weer flink gerommel en menstruatie pijn maar zet nog steeds niet door :s vandaag ook een positief verhaal gehoord op mijn zus d'r babyshower over een meid die ook menstruatie pijn had en nog geen 40 weken was gestript en 2 dagen later haar kleintje geboren. @ tetje kan me haast niet voorstellen dat je nog potdicht zit hoor na al dat gerommel zal het toch wel iets uithalen?! @ butterfly ik moet idd maandag langs komen speciaal voor het strippen,was er afgelopen donderdag maar ze wilde het pas met 40wkn doen omdat je dan meer kans hebt. ga flink duimen voor ons!!
Nou, Cinniz en Butterfly, Succes allebei vandaag! En laat maar weten hoe het gegaan is. Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaring....
nou meiden bij mij is het helaas niet gelukt had pas een halve cm ontsluiting dus nu sta ik voor een nieuwe keuze... inleiden met 41 weken of afwachten.... jeetje zeg wou dat het gewoon gelukt was of dat hij nu uit zich zelf zich gaat aandienen. blijf het vreemd vinden dat na al die tijd gerommel en voorweeen er gewoon bijna niets is gebeurt hoop dat jullie meer succes hebben gehad.
Hoi, Cinniz: balen meid. Wat ga je nu doen? Of hoef je dit pas bij de volgende afspraak te beslissen? Tetje: hoe is het met jou? Nou bij mij gingen ze niet strippen maar de gyn heeft even gevoeld en ik blijk 3 cm te hebben. Omdat ik ook meer last heb van diverse klachten mag ik dus morgen komen voor de inleiding. Dus ik moet morgen om 8 uur in het ziekenhuis zijn. Ik ben best wel nerveus..
Wow Butterfly! Dat is goed nieuws. Ik wou dat ik in jouw schoenen stond. Succes morgen! Ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt, maar je hebt in ieder geval al 3 cm, dus dat inleiden zal wel niet zo'n probleem worden denk ik.... Bij mij lukte het strippen ook niet Cinniz, dus wij zitten nog in hetzelfde schuitje. Ik had 1 cm ontsluiting. De vlos kreeg er net 1 vinger in, maar kon niet strippen. Donderdag moet ik weer. En jij? Wanneer moet jij weer?
butterfly wat goed!!heeft het duimen iig voor jou geholpen succes morgen!wou ook dat ik in jou schoenen stond. tetje voor jou ook balen!! strippen heeft voor mij waars geen zin omdat mijn baarmoeder heel diep ligt dus kon ze er zoiezo slecht bij ik heb de keuze maandag inleiden maar hier dus mijn dilemma.... ik voel me kleintje steeds minder naar mate de weken vordere ben niet een bezorgt type en dat weet de vk ook maar ze drukt me steeds op mijn hart dat ik echt moet bellen als ik twijfel. nu is mijn gevoel constant geweest dat ik niet tot 42 weken door wil lopen voor me kleintje dus dan denk je dan is je keuze gemaakt toch?! het probleem is mijn vriend en zijn werk hij is auto restyler en heeft een eigen zaak met vaders dit is door de hagel in juni verschrikkelijk druk t/m oktober. hij heeft een collega uit engeland die hem afgelopen week en deze week helpt maar die moet weer terug voor 2 weken naar engeland en kan pas 15 aug weer komen. en nl restylers komen om in het werk en kunnen hem niet helpen... dus mocht ik maandag ingeleid worden zal vriend lief er alles aan moeten doen om die klanten tevreden te houden.(en dat gaat niet lukken op korte termijn) echt een chaos zeg!!wou dat ik me er niet druk over hoeft te maken en dat me uk deze week nog komt!!!
Hey Cinniz, He bah, wat een dilemma's. Daar zit je toch ook niet op te wachten aan het eind van je zwangerschap he? Ik zou in jouw geval ook niet goed weten wat ik moest doen.... Misschien proberen om eerder in te leiden? Heb je deze situatie ook aan je verloskundige uitgelegd? Mijn baarmoeder ligt ook heel ver naar achteren... nog een overeenkomst. De vlos die ik vandaag had, heeft korte vingers. Ik hoop dat degene die ik donderdag krijg langere vingers heeft. Ik heb bij mijn vorige een vlos gehad die me ging strippen met hele lange vingers. Ik had toen nog geneens ontsluiting, maar die heeft ze zelf gemaakt.... Ik was toen al 41+5 en ze zei: ik zal er voor zorgen dat je vannacht bevalt!!! en dat is toen gelukt. Nu hoop ik dat zij er donderdag weer is.
haha dus ik moet nu vragen om een vk met lange vingers klinkt wel grappig. heb de vk al wel gebelt maar ze moet me terug bellen want hebben tot half 9 spreekuur. ga vragen voor vrijdag maar denk niet dat ze het dan doen want dan ben ik 41,5 ligt vast niet alleen aan de vk maar ook aan het ziekenhuis. mocht het niet kunnen ga ik idd gewoon voor de maandag dan zien we wel hoe het loopt. moet me niet druk maken om zulke stomme dingen toch?! is alleen lastig als je al zo slecht slaapt en lekker emo bent komt vast goed allemaal. tetje ga voor je duimen dat je lange vinger vk er is donderdag maar eigenlijk hoop ik dat onze ukkies er dan gewoon al zelf zijn
Tetje: balen zeg, hopelijk heb je de volgende keer inderdaad de verloskundige met lange vingers! Ik had ook zo gehoopt dat het bij jullie ging lukken.. En liesl, tetje en cinniz: bedankt voor succes wensen, wel gek hoor. Ik laat jullie weten als de baby er is. Aan de ene kant ben ik echt blij maar ik baal echt dat het bij jullie nog niet gelukt is
hier weer flinke voorweeen althans dat denk ik. ze komen al wel een tijdje om de 8 min en doen meer zeer als anders. heb het idee dat het miss een beetje door vanmiddag komt dat de boel een beetje van streek is zeg maar. maar we zullen zien.....durf niet meer te hopen
hoi meiden, het waren geen voorweeen meer en god wat kwamen ze snel! ze zeggen je weet echt wel wanneer het echte weeen zijn maar bij mij viel het kwartje wat later ben vanmorgen om iets over half 8 bevallen van onze kleine man! meiden ik blijf voor jullie duimen hoor als dat nodig is!
@cinniz: van harte gefeliciteerd! @Tetje: hoe gaat het met jou? Ik ben gisteren bevallen van een mooie meid. Haar naam is Noa en ze is 54 cm en 4,5 kg. Uiteindelijk toch natuurlijk bevallen! Al snel na de bevalling zijn heeft de kinderarts al snel vastgesteld dat ze lichamelijke kenmerken heeft voor het down syndroom. Ze hebben vandaag bloed afgenomen en einde van de week weten we of dit ook officieel zo is. Daarnaast was haar zuurstofopname niet goed dus ligt ze nu op de kinderafdeling. Het is wel een spannende tijd hoor. We hebben haar in ons hart gesloten, alannah is ook gek op haar. Ik kan niet wachten tot we haar mee mogen nemen naar huis! Zo dit was even mijn verhaal!
Hey Butterfly, Dat is inderdaad spannend zeg! Mooie naam trouwens! Mijn oudste heet ook Noa. Hier nog steeds geen beebje. Vannacht weer last van ongi-pijn, nu heb ik weer diarrhee, maar of dat nou iets is? Vanmiddag gaat de vlos weer proberen te strippen. Kijken of het dit keer wel lukt. Ik hoop het... Ik wil ook zo graag mijn meisje vast houden...
butterfly wat goed gefeliciteerd en idd een mooie naam! ze zijn dezelfde dag geboren wel spannend om de bloedtest af te wachten... maar ze is in goede handen ook al snap ik dat het moeilijk is om je kleintje op de kinderafdeling te moeten laten. wens je heeel veel geluk en liefde toe met jullie meisje. tetje ik ga weer flink voor je duimen! ik was ontzettend teleur gesteld maandag dat het strippen niet was gelukt maar blijkbaar was er toch al iets gaande. hoop ik ook voor jou en dat je je meisje heeeeel snel in je armen mag houden. dikke knuffel