Ik kon gisteren weer niet gestript worden. Volgende poging is maandag 1 augustus..... pffffff WEEEER wachten. De verloskundige had het idee dat het kindje nog erg comfortabel was,.... tja, dat heb ik ook door. Misschien als ik de hele dag rond ga springen dat ze er wel uitkomt?
Probeer het eens Nee gekheid, wat een gewacht zo voor je! Heb wel gehoord dat veel trappenlopen kan helpen. Maar ik heb persoonlijk al moeite om 1 keer de trap op te komen, haha, dus kan me zo voorstellen dat dat ook niet de beste tip is die je hebt gekregen... Hebben jullie ook zo'n last van jullie darmen erbij?
Pfffff, ik ga zo min mogelijk die trap op en af, vreselijk Bij de eerste had ik de neiging om touwtje te gaan springen Zie ik mezelf nu ook al niet meer doen... Bij iedere sprong: oh ships, heb schone onderbroek nodig Darmen gaan hier ook tekeer als een malle, maar nou heb ik spastische darmen, dus was dat normaal gezien ook al wel... En moe, oooooh zo moe!!!!
Nou, springen en traplopen gaat hier ook niet meer zo soepeltjes hoor. Dus dat is niet de manier ben ik bang..... haha.
Bij Alannah liep ik de dag voor het begon nog door de dierentuin Maar ik hoorde dat het weer warm gaat worden volgende week.. Wacht, ik roep wel ff: baby kom nouuuu!!
Haha, mijn vriend zegt steeds dat ze 1 augustus wordt geboren. Nou, mag van mij, mooi voor het warme weer aan! Heb nu al van die olifantenvoeten
ohh tetje balen zeg! was de vk met lange vingers er niet? ben super blij dat ik weer een leeg buikje heb,iedereen riep dat ik dat nog zou gaan missen maar nee hoor vind het prima zo. en me darmen zijn idd nog steeds van streek maar heb ook lactose dus best kans dat dat nu weer terug is.
Ik zie er ook erg naar uit dat mijn buik weer leeg is. Maar ik heb dan ook een giga buik! Die ga ik echt niet missen. Ik heb liever mijn baby in mijn armen dan in mijn buik. Dat had ik bij de vorige 2 ook...
Ik ben ook wel blij. Ik kan weer een beetje fatsoenlijk zitten. Tenminste met benen dicht, op mijn wond zitten is pijnlijk (9 pond eruit persen is niet niks!). @cinniz: hier ook last van darmen maar geen lactose. Wel lactulose gebruikt om te poepen.. en kon gisteren eindelijk wat poepen.. Wel gek gevoel hoor.. Ach je moet er wat voor over hebben hè! @Tetje: veel succes morgen. Ik hoop dat het deze keer wel lukt! Ik duim voor je!
Dank je Butterfly. Ik hoop zo dat het lukt vandaag en dat het dan ook nog iets doet. Ben dat overtijd lopen wel spuugzat.
Och tetje, ik heb met je te doen, ik wil al graag bevallen, maar jij bent gewoon 9 dagen overtijd... Wat zul jij uitzien naar de eerste weeën! Ik duim...
Dank je Liesl Ik zie er heel erg naar uit. Heb al sinds week 35 voorweeen, die verder niets doen.... Elke keer denk ik: zou dit het zijn? En als ik dan onder de douche sta, dan zakt het weer af en kan ik wel janken
Even een vraagje over voorweeën. Ik heb ze nu sinds vrijdag en echt de hele dag door, maar er zit geen logica in. Ik heb er zo 3/4 achter elkaar met maar 1min er tussen en dan zo 2uur niks en dan weer om de 5min 2uur lang. En als ik dan denk zal ik gaan bellen dan zakken ze af...... Bij mijn dochter zat er direct ritme in en heeft het toch nog 3dgn geduurt voor de bevalling ging beginnen. Deze zijn alleen veel sterker en pijnlijker. Zou het echt gaan beginnen of houd mijn lichaam me heerlijk voor de gek?
Tja, dat kan nog alle kanten op. Ik heb ook veel voorweeen gehad, en nu nog steeds. Al sinds week 35 eigenlijk. Maar als ze sterker worden, dan lijkt het me goed nieuws. Bij mij blijven ze steeds hetzelfde.
tetje is het inmiddels gelukt? en heb je nog niet de keus gehad voor inleiden of wil je dat zelf niet? hoop dat je meer succes hebt gehad vandaag
Hey Cinniz, Het is weer niet gelukt. Vrijdag laatste poging. Anders moet ik worden ingeleid. Ik vraag me soms af of ik dan niet beter morgen ingeleid kan worden, maar wie weet komt het nog spontaan..... ik heb niet veel hoop meer op een spontane bevalling...
@Tetje, wat vervelend voor je zeg. Houd de moed er in. Ik hoop dat je heel erg snel je kindje bij je hebt. Als jij het beter vindt om in te leiden zou ik dat overigens gewoon aangeven hoor. Misschien doen ze het wel gewoon.
Tetje, wat balen! Kun je ze inderdaad niet gewoon bellen en vragen of het niet eerder kan? Of is dat heel kort door de bocht?
Hier gaat het ook gebeuren hoor. Ik was even gaan liggen en om 13uur begon het weer en direct om de 3min! En sommige weeën gaan over in andere. Ik word, door de drukte hier in zandvoort opgehaald door een ambulance! Die staat nu voor de deur. Wat een elende ze...............straks krijg ik d'r in de amulance. Ik laat het jullie nog wel weten hoor!