Ik lig op de verloskamer, maar heb maar 1cm ontsluuting en nu zakken de weeen af. Ben benieuwd wat ze straks gaan doen. Ze laten me 2uur liggen en dan gaan ze een plan trekken.
Ik mocht gewoon thuis slapen. De weeën zakte na 2uur weer af en er was weinig verandering in de ontsluiting. Vandaag om 11uur weer terug naat het ziekenhuis en dan gaan we horen wat ze gaan doen. Helaas ben ik nog niet dicht genoeg bij de 39wkn want hier grijpen ze dan pas in...... Vannacht redelijk geslapen, wel nog steeds af en aan weeën. Hopelijk heeft het wat uitgehaald.
Nou hier lijkt ook wat gaande... Heb al de hele nacht krampen waar ik gewoon wakker van werd heb ik nog niet gehad! Nu veel naar de wc, diarree en ook nog over gegeven.... Nu toch continu buikpijn vind het wel lastig want ben alleen met twee kindjes... Ik wil manlief ook niet nu al bellen... Wat moet ik nu?!
tetje wat goed!!!is de twijfel die we hadden voor het inleiden toch ergens goed voor geweest! hoe heet je kleine meisje?? zit ineens te denken volgens mij heb ik het ook niet eens verteld haha. ik lig nog steeds gevloerd hier baal er verschrikkelijk van heb zoveel buikpijn en last van me knip(is ontstoken) en ze denken dat ik baarmoeder ontsteking heb,dokter komt eind van de middag langs. echt klote gewoon wil lekker weer naar buiten.
Hey Cinniz, Ons meisje heet Joy. Ze was er in anderhalf uur. Iets gescheurd maar niet te veel, 4 hechtingen. Loop al weer aardig rond. Wel nog last van de blaasontsteking en veel naweeën. Ontsteking en een knip? Wat vervelend voor je joh, ik weet hoe vervelend een knip is.....ik hoop dat je er ook snel weer bovenop bent. Nou, ik moet mijn dochter gaan aanleggen, die zet het hier op een gillen.
Ff een up-date: Ik zit nog steeds vol in de voorweeen maar verder nog niet veel. Krappe 3cm ontsluiting maar de baarmoedermond wil nog steeds niet verstijken. Ze zeggen hier maar steeds dat ik maar moet denken dat dit de bevalling niet is maar het voor werk.... Ik den dat die vrouwen wel ff wat anders zeggen als ze in mijn schoenen staan. De weeen komen om de 1 a 2 min! En dat al weer sinds dinsdag! En echt zo krachtig dat ik overal mee moet stoppen en ze wegpuffen. Ik hoop, wat ik eis! dat ze vandaag gaan zorgen dat het door zet!
Meid ga op je strepen staan en laat je niet met een kluitje in het riet sturen. Ik ga voor je duimen!
Sloppy, dat meen je! Ben je nog steeds in het ziekenhuis? Zet m op hoor! Je inderdaad niet af laten schepen, jij hebt al genoeg te verduren gehad de laatste maanden... Sterkte!