Hey meiden, Ik heb sinds gisteravond enorme voorweeen. Ze komen om de 10 a 15 minuten en houden ongeveer 30 sec aan. Maar ik vind ze al behoorlijk pijnlijk en best lang duren. Heb de vk al gesproken en "mag" pas weer bellen als ze dus overgaan in echte weeen en elkaar sneller opvolgen. Bij wie duurde het ook zo lang en kwamen ze ook zo "snel" achter elkaar? Pfff ik heb afgelopen nacht er niet van kunnen slapen...
Ik wil je niet ontmoedigen maar bij Britt duurde het bijna 36 uur en toen gingen ze over in echt weeen wat ook nog is 52 uur duurde voor dat Britt we was. Succes meid
Ja dat wil ik geloven! Maaruh... die voorweeen golf is afgezakt dus ze zijn "helaas" niet overgegaan in echte weeen. Het zeurt nog wel ..afwachten dan maar weer.
Ik heb 4 weken last gehad van sterke,pijnlijke voorweeen Maar ze zakten altijd terug af... Iedere avond had ik een paar uur na elkaar om de 5 min weeen,dacht ook iedere keer dat het begon maar niets hoor
Ik slaap ook al de laaste nachten niet echt lekker, wordt voordurend wakker van de pijnlijke voorweeen, slijmprop heb ik eergister verloren en sindsdien willen die voorweeen maar niet weggaan, helaas zet het ook niet door. ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.
Spannend hoor Cynthia85 ... wij lopen trouwens gelijk op. Idd... we kunnen niets meer doen dan gewoon afwachten. Maar het is idd vervelend dat het niet doorzet.
Jah toys, afwachten maar he. Hoop voor ons allebei dat we snel mogen bevallen. het wachten duurt zo lang...