Zoals mijn onderwerp al zegt: Ik heb enorm last van mijn navel. Rondom doet het ook erg pijn, vooral met bukken, als de kleine beweegt of als ik er tegen aan kom. Het is ook wel ietwat rood, en vooral bruin(?) Sinds vandaag. Iemand hier bekend mee?
Ik heb dit een aantal jaren geleden gehad, maar was toen niet zwanger. Het bleek een navelbreuk te zijn. Was gelukkig een operatie van niks. Dus misschien hetzelfde?
Ik heb de verloskundige even gebeld, aangezien er nog niet snel werd gereageerd. Ze zei tegen mij dat je navel een litteken is, en als het zo zeer doet en rood is komt het doordat er nu heel veel druk op komt. Je kunt hier niets aan doen *Hopen dat het snel weer overgaat???*
Hier ook last van, vooral als die kleine er met z'n knie of elleboog in zit te porren. Denk dat er niet veel aan te doen is. Kleintje proberen zachtjes weg te duwen helpt hier ook niet, dan maakt ie er alleen maar een spelletje van geloof ik haha.
Haha dat klopt., dat doe ik ook steeds dat zachtjes wegdrukken en dan komt het vaak nog 10x harder terug (LEUK!)