Zit te denken om een babyshower te geven, heb het bij mijn dochter niet gedaan maar zit er dus aan te denken om het deze keer wel te doen. Wie hebben een babyshower gehad? (of is er mee bezig?) Graag tips Heb wel een link gevonden http://www.nanababy.eu/ jessica
hey hey ! ik heb een babyshower gehad! was wel een geheime dus wist vanniks! van mijn vriendin en mannetje! wij zijn wezen high tea'en! en uit eten geweest! was echt heel erg super! veel cadeautjes gehad! veel plezier ermee!
Ik denk dat er twee verschillende bestaan. Jessica, bedoel jij een 'babyshower' als je kindje al geboren is (gewoon iedereen tegelijk uitnodigen met wat lekker)? En Nachtvlinder bedoelt denk ik het feestje dat vriendinnen voor je organiseren als je nog zwanger bent, om je eens lekker te verwennen. Allez, ik ken die twee verschillende vormen toch, maar misschien bedoelen jullie toch hetzelfde? Welke bedoel je Jessica?
Ik bedoel voor als je nog zwanger bent (zie link) dus dat je vriendinnen en of famillie komen en dat je cadeau's etc krijgt. Wel leuk nachtvlinder zo onverwachte babyshower Als je kindje geboren is noem je het Kraamfeest, dus een babyshower is echt voor als je nog zwanger bent jessica
Ah oei, sorry Enkele van onze vrienden hebben zo'n 'kraamfeest' gedaan en noemde dat ook babyshower, daarom dat ik even in de war was
ik heb wel een tip voor je ! ik heb hem vrij laat gehad en daar baalde ik wel een beetje van angezien ik last heb van bi! doe het niet te laat! ik moest 5 uur door de stad strompelen, en geloof me ik was doodop! moe en overal pijn. Ik weet het mag de pret niet drukken! maar als het kan doe het op tijd! verstuur ook op tijd de uitnodigingen! en bepaal van te voren of jij alles gaat betalen of dat de prijs verdeeld word door de mensen! bv eten en drinken! of gewoon een amerikaans feestje en iedereen eten meenemen! ga ff verder denken wat betreft tips!
Ik dacht dat een babyshower meestal geregeld wordt door een vriendin/moeder/ander vrouwelijk familielid voor de a.s. mamma. Zeg maar net zoals een vrijgezellenfeest, dat regel je meestal ook niet zelf?
Geen idee vond het leuk, dus misschien even een hint aan m'n moeder geven! Haha maar indd bedankt voor de tips nachtvlinder
Dit klopt helemaal! Het is wel een beetje ´vreemd´ om voor jezelf een babyshower te organiseren... zo van: allemaal alvast komen met cadeautjes! Groetjes, Anakin.
Nou zo bedoel ik het helemaal niet hoor! Al komen ze met lege handen heb namelijk al heeeel veeel kleertjes/knuffels/speelgoed van m'n dochter en aangezien ik weer een meid krijg! Dus dat van allemaal alvast komen met de cadeautjes slaat nergens op hoor Lijk me gewoon erg gezellig met je vriendinnen een fam over de baby enz te kletsen en gewoon wat lekkers erbij (taart koffie thee enz) en b.v met een thema of zoieds. jessica
ik was 33 weken! en nog wat dagen vlgens mij! vond ik voor mij vrij laat hoor! maar heb ook last van bi en dat was niet te behappen eigenlijk !
Hoi hoi ik krijg ook een shower a.s. zaterdag georganiseerd door me moeder maar verder is alles geheim het enige wat ik weet is dat iedereen iets blauws moet aantrekken krijg namelijk een jongen en het is alleen voor vrouwen met drankjes hapjes en cadeautjes voor de beeb verheug me er wel op heb er zo een zin in lekker de hele avond over baby's praten groetjes jessica
Heb er een georganiseerd voor een vriendin zo'n zes weken voor ze uitgerekend was. Wij hebben het juist op een zaterdagmiddag gedaan omdat zwangeren zo snel moe zijn en hebben haar thuis overvallen. Iedereen had iets lekkers gemaakt voor bij de thee en sap --> géén wijn aanwezig dus ook de niet zwangeren waren solidair! Iedereen had een cadeautje mee en wij hebben allemaal spelletjes bedacht zoals babytriviant, geslacht bepalen o.b.v. verschillende bakerpraatjes, babyvoeding proeven, geblinddoekt een luier verschonen en babypictionary. Was erg gezellig.
Ik ben één keer naar een babyshower geweest van m'n schoonzusje (toen er nog een soort van contact was). Wat was dat vreselijk! Het was gewoon een veredeld kinderfeestje. Nou werk ik de hele week al met kinderen, ik zou graag in het weekend een beetje volwassen doen, maar dat kan aan mij liggen. Er werden allemaal rare spelletjes gedaan enzo. Nee niet mijn ding. Ik roep ook om het hardst dat de eerste de beste die dat voor mij gaat organiseren het niet na kan vertellen. Buiten dat had ik er zelf wat problemen mee, dat ik een beetje leegliep omdat een ander zwanger was. Toen ze het kwam vertellen heb ik een cadeautje gekocht, nou dan zit je toch al gauw aan 15 euro. Komt er een babyshower, hoppa weer een cadeautje, 10 euro. Wordt het kind geboren, moet je weer een cadeautje kopen (toen waren we niet meer welkom, dus dat heb ik niet gedaan). Ik ben er dus niet zo voor in die vorm. Maar een laatste keer met vriendinnen op stap zonder dat je oppas hoeft te regelen dat zie ik dan wel weer zitten. Linda