Wat vinden jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eefje86, 11 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit er toch een beetje mee en wil graag jullie mening weten hierover.
    Ik ben aanstaande zaterdag 34 weken zwanger, mijn vriend heeft een beroep waarvoor hij regelmatig een paar weken op zee zit, er is op dit moment weinig werk maar hij heeft nu eindelijk een klusje voor 2 weken, het geld is echt nodig.
    Hij gaat dan 19 april weg en komt 2 mei terug.
    Hij zit dan dus op zee en naar huis komen is vrij lastig.. er moet dan een helikopter ingeschakeld worden..
    Ik ben 25 mei uitgerekend, dus opzich zou het geen probleem moeten zijn toch? Maar omdat ik ook geen familie in de buurt heb wonen vind ik het toch een beetje eng..

Wat vinden jullie?

2. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.615
    168
    63
    Als het echt nodig is zou ik het doen. Maarja je hebt geen garantie dat het ook op je uitgerekende datum komt

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dit dus.....

4. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    De kans dat je die periode bevalt is klein 2 meis terug dan ben je nog geen 37 weken. Gewoon doen

5. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Als je het nodig hebt, zou ik het denk ik gewoon doen. De kans dat je voor de 37 weken bevalt is klein. Heb je buren/kennissen/vriendinnen in je omgeving die je kan inschakelen mocht het nodig zijn? Ik denk dat als je hen inlicht over de situatie dat ze jou ook best willen helpen wanneer dat nodig is.

6. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties..
    Ik heb ook zelf gezegd dat hij het moet doen, maar een vriendin van ons is deze week opgenomen met zwangerschapsvergiftiging en vervolgens hebben ze met een spoedkeizersnee het kindje gehaald omdat het niet goed ging, ze was 36 wkn.
    Dus sindsdien maak ik me er toch wat zorgen om maar idd de kans dat ons dit overkomt is natuurlijk nihil.

Deel Deze Pagina