Hallo meiden, Heeft iemand hier al eens ervaren dat seks, orgasme , zaadlozing inderdaad weeen kan opwekken? En dan geen oefenweeen maar het echte werk? Ik heb laatst wel snachts seks gehad en werd de ochtend wakker met oefenweeen maar dat kan ook gewoon toeval zijn. Groet
Een paar uur voordat mijn dochter werd geboren hebben wij seks gehad. Ik denk wel dat dat het laatste zetje was dat mijn lichaam nodig had om te gaan bevallen.
ik kreeg er altijd alleen oefenweeen van. heb bijna 2 weken overtijd gelopen, heeft dus niet geholpen. ik denk dat het echt geen zin heeft. als je daarna zou bevallen had het waarschijnlijk toch echt wel die dag gebeurd.
Ik probeer het al niet meer! Krijg er flinke voorweeën van die niks doen, rotzooi en ik weet soms niet meer of het nu start of niet. Nee, wacht wel zo af.
Ik krijg daar ook alleen maar oefenweeen van, echt stom hoor. misschien werkt het alleen bij mannen die net wat groter zijn hahahahaaha (zit ik nou mijn man online af te kraken hihi?)
Bij de eerste hebben we dat geprobeerd en echt wel dagelijks, maar hij is pas met 41+3 geboren na het strippen. Hier heeft het dus niet geholpen. Bij de andere hebben we nog seks gehad op het eind, maar heeft nooit een bevalling opgewekt.
Nja het werkt dus niet bij iedereen.. Ach proberen kan natuurlijk geen kwaad haha . Tis niet de meest vervelende bezigheid
Het werkt alleen als je op het punt van bevallen staat. Het klaarkomen van de man kan dan net het laatste zetje geven. in sperma zit een stofje wat dat doet. Maar dan moet je lichaam al zover zijn. Meestal gebeurt dat dus niet net als ananas, tonic enz.. Succes met de laatste loodjes..
Ik kan het nog wel.een paar weekje volhouden hoor maar ga in stuit bevallen dus dan liever met een zo'n klein mogelijke baby. Over 3 week is het weer een kilo extra wat er dubbel uitgewerkt moet worden Haha, vandaar dat het van mij wel geboren mag worden. Anders mocht het nog wel 3 weken duren hoor
Enkel als je lichaam er klaar voor is zou het een zetje kunnen geven, en dan vooral het sperma tegen je baarmoedermond aan
Hier met de zwangerschap van de tweeling............. elke controle was alles super, zelfs zo goed dat ik met 31/3 nog weer over 3 weken terug mocht komen (normaal is dat met een 2ling veel sneller) maar vrijdagsavond hadden we seks en ik een mega orgasme en binnen 24 uur waren de mannen er ondanks dat ik aan de weeënremmers lag................