Voorweeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RedRose, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ja lopen schijnt ook goed te helpen, maar ik heb daar 's nachts zo'n last van.... Kan dan echt moeilijk uit bed komen, heb echt last van mijn bekken als ik te veel loop!
    En met teveel bedoel ik al een kwartier lopen, baal daar zelf ook van, want oa daardoor ben ik de laatste weken ook echt veel aangekomen...... :cry:

    Zeg het maar als de ananas werkt, dan doe ik dat ook nog ff! ;)

    Ik duim voor het echte werk en geen voorweeen vanaaf voor ons....

    Gr
     
  2. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Voor de 2e keer weer wakker......4.16......ggrrrrrrrrr.
    Ik ben zo uitgeput dat ik maandag overdag gewoon wakker schrok terwijl ik in de keuken bezig was.
    En even later weer toen ik op de wc een plasje aan t doen was.
    Gelukkig zat ik niet achter t stuur.
    Heb de VK gebeld en morgen, dinsdag dus, gaat ze kijken of ze me kan strippen. Hopelijk kan het en werkt t ook.
     
  3. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @ Chrisje, doe je wel voorzichtig! En heel veel succes vandaag bij de vlos, hoe laat moet je?
    Ik hoop dat ze iets voor je kan doen.....

    Ik moet om 12.00 uur bij de gyn zijn......
    Ik heb ook weer ander half uur wakker gelegen vannacht met een harde buiken.....

    Verder allemaal goed geslapen?

    Gr Tamar
     
  4. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Hi,

    Nou de annanas heeft nix geholpen hoor! Heb gister wel weer veel voorweeen gehad maar zette weer niet door. IK BAAL! Maar goed, nu ga ik maar wachten. Morgen moet ik naar de vk en hopelijk gaat ze me morgen al strippen alleen weet ik dat ze dat pas vrijdag zal gaan doen...

    BAAL BAAL BAAL BAAL...

    Ladies succes.
     
  5. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    oh jah ben ook de hele stad gister nog doorgelopen EN ook nog op de fiets naar de stad toegegaan maar nee hoor, moeite voor nix.
     
  6. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @ Redrose: Dat is zeker balen zeg....Nou aan de fruitdag hoef je wat mij betreft ook niet te beginnen. Heeft bij mij niet geholpen!

    Waarom zou ze pas vrijdag gaan strippen?

    Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest, ben goed gekeurd voor een week! Dinsdag terug komen dan krijg ik ee CTG, echo en een inwendig onderzoek!
    Ik hoop eigenlijk dat ze voor die tijd nog komt hoor!
    Ohw ja het geschatte gewicht is 3700 gram :confused:

    Gr
     
  7. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Tamar; hoe lang loop je nu over? Ik kan er ff geen wijs uit worden bij je vlindertje...

    Ik weet eigenijk niet waarom ze vrijdag pas gaan strippen. Ze komen dat hier thuis doen wat ik er van heb begrepen. Ik hoor t morgen allemaal wel. Laat t maar allemaal eeen beetje over me heen komen al is dat heel erg moeilijk. Ik kijk nu al weer als een berg tegen vanavond op. Weer die weeeen op de bank, en allemaal voor nix! Bah!

    Oh 3700 gram, valt nog mee toch? Mijn eerste was 4080 en 52 cm en deze verwacht ik nog wel zwaarder en groter. Moet ook wel bij zeggen dat er bij ons in de familie allemaal grote + zware baby's zitten. We zullen wel zien. En t gaat allemaal helemaal goed komen bij je!

    Succes RR
     
  8. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik vond het nogal wat hoor! 3700 gram....Maar goed dat maakt niet zo veel uit!

    Ik ben nu 40 weken en 5 dagen!
    En jij?

    Succes vanavond, hoop voor je dat het doorzet! :thumup: Ik duim voor je!

    Tamar
     
  9. Pam

    Pam Actief lid

    14 aug 2006
    275
    0
    0
    Ik loop ook al steeds met voorweeen!
    Vooral s'avonds en s'nachts..
    Vannacht kon ik geeneens liggen en lopen deet me pijn..

    Maar die kleine vind het nog hartstikke gezellig in mijn buik haha!

    Vrijdag is 't in ieder geval zo ver en ik denk dat ze zich voor die tijd nog niet aankondigt!
     
  10. DutchAngel

    DutchAngel Actief lid

    5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Hallo Dames...

    Ook hier iemand die nu 3 dagen over tijd is...
    Heb ook steeds voor tekens en best veel pijn en ook nog eens blaasontsteking...
    Maar nog geen bevalling Grr hahhaha
    Ben ook zo blij als het begint die wee'en en de bevalling ik wil zo graag me kindje zien :)
    Blijf maar fantaseren en naar baby foto's hier kijken op het forum hahaha...
    Gisteren naar die volle maan gekeken maar hellaas geen teken :p
    Alleen de maan verdween achter de boom :p
    Ik wens iedereen een voorspoedige bevalling en dat jullie ook snel mogen genieten van jullie wondertje ....

    Groetjes...
     
  11. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    tamar; ik ben vandaag 40.2 weken. Dus jah, nog maar 2 dagen te laat.

    Dutch Angel; weet zo goed hoe je je voelt... ik kan ook niet meer. En ben zo benieuwd naar ons meisje... Wachten is niet mijn beste kant..

    Succes allemaal...
     
  12. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik was er om 11u s'ochtends en ze heeft me gestript.
    Sindsdien rommelt t behoorlijk in mn buik, maarja, dat wil nog niet veel zeggen. Ik hoop zo dat t geholpen heeft.
    Als ik as maandag nog niet bevallen ben stuurt ze me waarschijnlijk naar t ziekenhuis om t te proberen op te wekken met van die gel. Moet ik alleen afwachten of de gyn. het daar mee eens is.

    Autorijden zal ik maar niet meer doen, moet er niet aan denken dat ik dan opeens wakker schrik.
     
  13. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik loop vandaag 5 dagen overtijd!
    Ik heb naar de volle maan gekeken, veel gelopen (voel het nu nog aan mijn voeten) maar dat heeft nog niet geholpen! Gisteren had ik last van ongesteldheidsgevoel maar daar heb ik 's nachts niks van gemerkt.. dus het zet bij mij niet echt door..
    Ik heb nog een blikje tonic staan in de koelkast, dat ook maar even proberen ;)

    Als ik a.s. maandag nog niet bevallen ben dan moet ik naar het ziekenhuis. Ik ben benieuwd.

    Gr,
    Danielle
     
  14. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Oh wat een toestanden zeg dames! Allemaal wel wat!

    Ik moet strax naar de vk. Ik ga daar maar is ff flink klagen heb ik besloten. Wellicht kan ze me eerder strippen en mag ik indien ze zich van het weekend nog niet heeft aangediend ook maandag naar het zh. Ik ben er eigenlijk al van overtuigd dat mijn lichaam toch echt een zetje nodig heeft om de bevalling te laten starten, net als bij de 1e en net als bij mun miskraam (ben met 3 mnd gecurreteerd, liet ook niet zelf los). De vk kan lullen wat ze wil. Ze zegt nl dat dat niet zo is omdat ik wel borstvoeding heb gegeven bij de 1e en dan maak je bevallingshormoon aan. Nou, ik geloof er geen reet meer van. Heb een beetje een K nacht achter de rug dus ben wat opstandig, misschien lezen jullie ut! Kan wel janken :cry: ... en de dag is net begonnnen.


    Dames erg veel succes
     
  15. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Kom op dames, we moeten nog even vol houden met z'n allen..... :)

    Ik heb vannacht ruim 2 uur wakker gelegen en niet eens van harde buiken, nee bedacht me dat ik binnen ander halve week ging bevallen! :confused:
    Alsof ik dat nog niet wist...... Mijn buik voelt af en toe wat doof aan zo boven mijn navel, de gyn zei dat dit komt omdat mijn huid zo strak staat. Kennen jullie dit ook?

    @ RedRose; Lucht je hart bij de vlos! dat helpt......
    @ Butterfly; Laat het even weten als die tonic helpt!
    @ Chrisje; en heeft het strippen inmiddels geholpen......
    @ DutchAngel; Heb je een kuurtje gekregen voor je blaasontsteking?
    @ Pam; Ik denk dat onze baby's het zo fijn in onze buikjes vinden omdat er Zomer was beloofd, misschien komt er na vandaag verandering in
    ;) Mag je vrijdag naar het z'huis?

    Good Luck! Nog even en dan hebben we onze :baby: in onze armen!
     
  16. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Tamar, je hebt helemaal gelijk! Ik heb vannacht ook heel veel wakker gelegen. Mun meisje van 3 had naar gedroomd en wilde bij mamma. Dus ik had weer alle tijd om te piekeren.... :( vandaar mun berichtje van vanmorgen. Ik ga ook wel ff goed zeuren bij de vk. Ik me de hele zwangerschap zo goed gehouden. Dat terwijl ik tot 30 weken heb gespuugd en weet ik veel wat. Maar nu is ze van mij :evil: ! hahahaha.... Ik laat jullie vanavond wel ff weten hoe t was. Ik moet pas tegen vieren...

    Groetjes
     
  17. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik ga nu beginnen aan mijn blikje tonic ;)
    Ik heb nu ook wel een beetje last van mijn onderbuik, maar ik verwacht er niet veel van.

    Ik dacht echt dat ik eerder ging bevallen en ik wilde zo graag in juli bevallen. Dus elke dag zat ik echt op alles te letten en of ik krampjes had of niet... ik pinkte zelfs af en toe een traantje weg als ik zag dat iemand anders eerder was bevallen dan ik en later was uitgerekend!
    Maar nu is het 1 augustus en.. ik heb (zover het mogelijk is) het naast mij neer gelegt. Ik ben natuurlijk zeer nieuwsgierig naar mijn baby, maar als het nog even wilt blijven zitten..
    Ik maak mij zelfs niet meer druk om 6-8 (dan zijn mijn moeder en nichtje jarig). Laat maar komen hoor... En misschien nu ik er minder op concentreer, gaat het misschien wat sneller.
    Dus wie weet!

    @Redrose: succes bij de verloskundige.

    Gr,
    Danielle
     
  18. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Oh danielle, ik voel met je mee. Ik voel me net zo rot. De tranen branden constant :cry: ! Met een kleine opmerking kan ik al janken. Mun man negeer ik volkomen omdat ik bang ben dat wanner ie een arm om me heen slaat ik begin te janken en niet meer ophoud! Bij mij heeft het ook veel te maken met de miskraam die ik in sept 06 gehad heb. Ik was toen al 3 mnd en een maand later weer zwanger. al met al ben ik inmiddels een dik jaar bezig met zwanger zijn etc. Ik ben gewoon OP! Maar goed, we moeten door, laatste loodjes... OOOWWWW ZE ZIJN ZO ZWAAR...

    Zo heb net getracht mun ramen te lappen. Had beter niet kunnen doen want nu is het een grote streep :) en ik kan niet meer lopen van de pijn in mun rug... :x

    Ik ga ff naar mun zus, klagen, klagen, klagen..
     
  19. Ladymama

    Ladymama Lid

    4 dec 2006
    88
    0
    0
    Dag dames...

    Ik ben al 2-3 weken bezig met voorweeen en harde buiken. Heb ook een aantal keren gepost bij aug mama's. Het is niet eens zo zeer dat je ongeduldig bent maar alles eist wel z'n tol.

    Ik heb 2 cm ontsluiting. Ben zondagmorgen mijn slijmprop verloren. Maar het zet niet door. En zo ideaal is het niet om s'nachts weeen te moeten opvangen voor de tv.

    Heb van de week de VK (huilend) opgebeld. Ik ben gewoon kapot. Mijn ademhaling is onregelmatig, zo moe ben ik. Zij heeft temazepam laten uitschrijven. Moet zeggen dat ik afgelopen 2 nachten heerlijk heb geslapen. Ben van de week ook naar de bioscoop geweest met mijn man. Zorgt een beetje voor afleiding. En nu? Al bijna 24 uur nergens meer last van. Morgen weer op controle...Dus we zullen zien hoe het verder gaat.

    Sterkte voor alle mama's die dit ook voelen!

    Ladymama
     
  20. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Ladymamma; kan nix anders zeggen dan; HEEL VEEL SUCCES!

    Kiss RR
     

Deel Deze Pagina