Voorweeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RedRose, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Even niks van me laten horen.
    Te druk met andere dingen bezig....
    De bevalling dus :D

    vrijdagmiddag begon t te rommelen.
    s'avonds 19u dacht ik dat t misshien wel serieus begonnen was en om 21u wist ik t zeker.
    Zaterdag 6.50 is onze dochter Floortje geboren.
    Pfffffffffff, wat een bevalling zeg.
    Verhaal komt nog wel, wil er nu even niet aan denken.
    (Hoe pas ik die banner aan? net ff snel gekeken maar zag niks)

    Iedereen die nog moet......succes allemaal, tis alle ellende echt waard, dus nog even volhouden.
    En diegene die al bevalen zijn...geniet ervan, net als ik nu doe.
     
  2. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Butterfly, succes in het ziekenhuis! Wie weet wordt je binnekort wel ingeleid. Anders moet je ff goed aangevan aan die gyn dat je er door zit etc. etc. Dat helpt altijd wel. Vandaag komt de vk weer om te strippen maar ik ga ook vragen of ik (als het strippen weer nix uithaalt) woensdag naar de gyn kan. Daar ga ik dan vragen om ingeleid te worden. Ik ben OP! Dat hebben ze maar te begrijpen hoor...


    Dushi, lekker geslapen met de hitte? Ik had gelukkkig een ven. Die heeft me de nacht behoorlijk goed doorgeholpen...

    Moest nog wel lachen ook vannacht. Werd wakker van de maagpijn dus moest op pad voor rennies. En toen keek ik beneden op de klok en toen dacht ik dat het 5 uur ws. Dus ik helemaal in mun nopjes dat ik zomaar 6 uur achter elkaar had door geslapen. Kom ik boven, kijk op de digitale klok, was het half twee! hahhaaa. Wat een doos. De grote en de kleine wijzer door de war. Goed, vervolges weer lekker lang wakker gelegen natuurlijk... bah.

    Succes vandaag allemaal!
     
  3. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Crisje! GEFELICITEERD MEID!

    Ben benieuwd naar je bevalling. Leuke naam joh! Ga maar lekker genieten van je kindje.

    En die banner kan je weghalen door de link in je profiel te verwijderen. Dan moet je een nieuwe banner aanmaken bij babybanners en die daar weer in plakken :rolleyes: , volg je me nog? Maak je niet druk! Lekker eerst genieten! hahhahaaa
     
  4. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    @Crisje: gefeliciteeeerd!

    @Redrose: hopelijk lukt het strippen vandaag!

    Ik heb wel goed geslapen. Het rommelde vannacht maar ben toch in slaap gevallen. Wij hebben ook een ventilator (houd ook nog eens de muggen weg!). Vanmorgen rommelde het weer, maar ik heb er een hard hoofd in (enzo). Ik ben wel een beetje zenuwachtig om te vragen of ze strippen. Maar ik merk het wel..

    Nou, ik moet er om 9.00 uur zijn dus ik hou jullie op de hoogte! Vandaag wordt het weer lekker warm *blegh* maar gelukkig geen felle zon. We hebben echt "geluk" met het weer. Mijn schoonzus is 2 jaar geleden in juli bevallen en toen was er een hitte golf.

    Gr,
    Danielle
     
  5. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Hier even een reactie van de man van Tamar:

    Zondachochtend om half zes is onze dochter uiteindelijk geboren.

    Ze heet Jolijn Xanne Lotte.

    Tamar moet nog even in het ziekenhuis blijven maar het gaat goed met iedereen. Er zal vast nog wel een verslag van Tamar komen van hoe het allemaal is gegaan :)


    [​IMG]
     
  6. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Oh tamar, GEFELICITEERD! Wat een mooi meisje.. plaatje zeg. Ben zeker benieuwd naar t verslag. Mooie namen. Is Jolijn haar roepnaam?

    Ik ben net weer gestript en is gevoelig nu. Morgen komt ze weer strippen en er wordt vandaag een afspraak bij de gyn gemaakt voor woensdag. Ze zag ook echt dat ik er helemaal door zit. Ze wilde me voor vannacht ook laten opnemen in het zh om dan te slapen met medicatie maar daar heb ik niet zo zin in. Ik ben een echte slechte slaper op andere plekken en het zh is nr 1 daarvan. grote kans dat ik daar de hele nacht wakker lig te kijken. Nee bedankt. Wel krijg ik slaappil voor de nacht om toch wat beter te slapen en uit te rusten voor de strijd zeg maar... Oh, hopelijk ben ik voor t eind van deze week bevallen.. .

    Ben benieuwd hoe het met Butterfly is vandaag... Spannend! Laat je het ons weten?

    Succes dames. Hoeveel moeten er eigenlijk nog bevallen? Dushi, Butterfly, Dutchangel (die is wellicht bezig?!), Sabrina27, en ikzelf dan. iemand vergeten? succes he dames!
     
  7. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ben al lang niet meer bij deze topic geweest, maar heb hem net bijna helemaal gelezen en ik merk dat er veel dames in mijn positie zijn op dit moment. Dus RedRose: ik hoor er ook bij, bij de dames die nog moeten...

    Sinds gisteravond veel last van gerommel in de buik en heftige darmkrampen bovenin de buik (volgens mij zitten ze nu daar...)

    Ik wens iedereen veel succes en hoop dat het snel begint. Voor de dames die al bevallen zijn: Gefeliciteerd!
     
  8. sabrina27

    sabrina27 Actief lid

    21 aug 2006
    279
    0
    0
    hey meiden
    nog steeds niks
    tot vanacht had ik nog steeds weinig last en ik was dus ook lekker om 12 uur me bedje ingedoken werd ik later wakker van de weeen ze kwamen heel snel achter elkaar 7 min ik naar beneden om het goed bij tehouden nog steeds 7 min ik dacht YESS gaat beginnen was nog niet zo kort geweest maar nee hoor al snel werd het 10,15,20,30 min en daar bleef het weer hangen met giga rugpijn weer naar bed gegaan en 2 aspirines om 6 uur vanmorgen.
    me vriend had me lekker laten liggen dus ben pas om half 12 opgestaan.


    tamar gefeliciteerd wat een schatje *smelt*

    andere dames heel veel succes hoop dat het doorzet..
     
  9. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Heb buikkrampen vanaf vanochtend in mijn onderbuik ( tegen schaambot aan).
    Normaal wil ik het huis uit, maar nu blijf ik spontaan liever thuis..

    Ook loop ik op en af naar de wc.
    En telkens weer met resultaat :oops:

    Zou het dan eindelijk ( na weken lang voorweeën ?)
     
  10. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Crisje gefeliciteerd met de geboorte van Floortje ! :baby:

    en

    Tamar gefeliciteerd met de geboorte van Jolijn !! :baby:


    RedRose, het slapen was ook bij mij weer niks. Wij hebben gelukkig ook een ven staan, maar die gaat niet voor me naar het toilet elke keer *grin* :) wel lekker tegen de muggen inderdaad.

    Danielle (Butterfly), ben benieuwd hoe het was in het ziekenhuis vanmorgen. Wellicht hebben ze je gehouden en ben je nu aan het bevallen!

    Brenda (DutchAngel), ook aan het bevallen meis? Heel veel sterkte en ik hoop met je mee dat het zo is.

    Sabrina, dat voorwerk... ze zeggen dat het ergens goed voor is, maar ondertussen is het slopend. Machteloos ben je gewoon. De kleine bepaald. Sterkte meis en dat geldt voor ons allemaal!
    Juud en Loran zitten ook in hetzelfde schuitje... de kleine deelt nu al de lakens uit dames ! 8)

    Ik vanmorgen de verloskundige gebeld. Mocht ik gelijk even langskomen om me te laten controleren. Alles was in orde, helaas nog geen ontsluiting. De kleine was wel al druk bezig in te dalen dus ze verwacht dat het niet lang meer duurt. Heb nu voor twee nachten een zetpil en een slaapmiddel/kalmeringsmiddel, zodat ik wat kan rusten. Op dit moment kan ik een bevalling ook niet aan.

    Benieuwd wie nu deze boot mag verlaten!

    Liefs,
    Danielle
     
  11. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Oh dushi, jij moet dus ook ff flink bij tanken. Ik weet hoe je je voelt meis. Ik heb na het strippen van vanmorgen behoorlijk bloedverlies gehad en ook erge druk in rug en buik. Ben net een uurtje gaan liggen en t nu is het minder. Maar als ik dan weer loop dan komt t wel weer.Hopelijk zet het door. Ik ga echt uit mun dak als ik weeen krijg, tranen van geluk voor de weeen, ik wil zooo graag thuis bevallen.

    Allemaal heel veel succes...

    Kisses RR
     
  12. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    RedRose, dat strippen lijkt me nu zo vreselijk! Moet ik nog even niet aan denken..
    Wel hoop ik echt voor je dat het werkt, want het is inderdaad gek dat we nu dol van blijdschap zijn als we weeën krijgen ! :)

    Hou je haaks!

    Liefs,
    Danielle
     
  13. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    :D , idd. Te idioot voor woorden maar toch is t zo! :) hahaha.

    Dat strippen moet je ff overheen. Ik heb al veel met mun benen wijd gelegen zeg maar ;) dus ik maak me er niet meer druk om. Maar er zijn er genoeg die dat al heel vervelend vinden. Het doet wel ff pijn dat gewroet aan je baarmoeder maar ik wil maar 1 ding! BEVALLEN! En als dat het helpt vind ik het prima!

    Greetz RR
     
  14. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Bij mij blijft de pijn vooral bovenin mijn buik zitten, net onder de ribbenkast, alsof mijn middenrif volledig opgerekt wordt of zo... Ben licht in het hoofd, kan niet lekker liggen en mijn buik ontspant helemaal niet meer. Ik hou volgens mij echt enorm veel vocht vast, vanaf mijn navel tot de borst, zeg maar.

    Herkenbaar? En anders veel sterkte met de eigen klachten!

    Was inderdaad beetje zenuwachtig voor de weeën, maar als ze nu komen: Hallelujah!
     
  15. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi meiden,

    Snel een klein berichtje. Ik ben nu niet thuis en zal later vandaag alles nog op mijn gemak lezen!

    @tamar: van harte gefeliciteerd! Wat een dotje!

    Ik ben vanmorgen naar de verloskundige geweest. Alles was prima in orde. Ik moet morgen om 8.45 in het ziekenhuis zijn (vandaag kon ik helaas niet terecht) en daar ga ik dan aan het CTG apparaat. Ik ga ook vragen of zij mij willen strippen. Doen ze dit niet, dan kan ik de verloskundige bellen als ik thuis ben en dan doen zij het. Na de onderzoeken gaan we dus bespreken wat we verder gaan doen, maar ik denk dat we dan een afspraak gaan maken om te gaan inleiden. Vrijdag ben ik namelijk al 42 weken. Dus voor zondag ben ik wel bevallen. Hopelijk komt het voor die tijd op gang. Vandaag heb ik een halve dag gelopen in de dierentuin, hopelijk wekt dit de bevalling op.

    Dus helaas nog geen kindje!

    Gr,
    Danielle
     
  16. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    RedRose, benen open en vingers gekruist dan maar :)

    Ik was het tijdens mijn hormoonbehandeling wel gewend, maar bij de verloskundige was dit nu de eerste keer dat ze ging voelen of er wat aan de hand was... was ff wennen dus.

    Juud, ik herken het niet helemaal.
    Wel heb ik dat bij een samentrekking mijn volledige buik keihard is. Een massieve harde bal. Het is niet het gevoel van een band die om je lichaam wordt aangegtrokken toch?

    Danielle (Butterfly), een halve dag dierentuin :confused: :confused: Wauw! Waar haal je de energie vandaan! Knap zeg. Enne... bijna 42 weken volgehouden, petje af.
    Zoals je zelf al zegt, dat kan en mag niet lang meer duren.
    Sterkte meis.

    Vannacht ben ik even in de zevende hemel, maar morgen doe ik weer mee met jullie :)

    Voor de gelukkigen die mogen bevallen vannacht, :thumup: goeie worp !

    Liefs,
    Danielle
     
  17. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Ow Butterfly, wat jammer dat ze vandaag geen ctg konden maken. Gelukkig kan je dan morgen terecht. Ik hoop echt zo voor je dat je voor t eind van deze week een baby in je armen hebt (voor mezelf ook stiekum!).

    Bij mij nog zelfde. Af en toe weeetjes. Ben benieuwd of t allemaal gaat doorzetten. Ik ga vanavond lekker optijd naar bed met mun slaappil, hopelijk werkt dat ook een beetje.

    Dames, good luck!

    Kisses RR
     
  18. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Ps @Butterfly, waar haal je de energie idd vandaan? EN HALVE DAG lopen.. blehhhhh... Bikkel!
     
  19. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Even een berichtje uit Prozac City :) :)

    Nou, ik kwart over 9 mijn mand in om te slapen... was denk ik een beetje te vroeg voor de zetpil en slaappil. Maar goed, het ging vrij aardig en komende nacht doen we het gewoon anders. Dan ben ik woensdag weer lekker fris 8)

    Vandaag gewoon een controle bezoekje bij de vk. Verder ga ik een beetje slap hangen.

    Voor diegene die vandaag aan de bak mogen, sterkte!
    Je kan het !!

    Liefs,
    Danielle
     
  20. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Dushi: nee het is/was niet een band die strak werd aangetrokken. Dat vroeg de VK ook al. Achteraf was het echt een reactie van mijn lichaam, om veel vocht vast te houden. Mijn stoelgang/spijsvertering is nooit gemakkelijk geweest, dus ben wel wat gewend.

    Gister om 17 uur de VK gebeld, omdat ik iets tegen de pijn wilde. Ik moest langskomen, want ze wilde graag mijn bloeddruk meten. Die was nog niet te hoog, maar wel wat hoger dan afgelopen dinsdag. Geen zorgen, vond ze.

    Toen heeft ze meteen inwendig onderzoek gedaan en ik bleek al een beetje ontsluiting te hebben. Om dat even door te zetten heeft ze me gestript. Ik vond het meevallen: spiraaltje plaatsen was pijnlijker. Half uur later kon ik ook direct goed naar de WC: kleine en hele grote boodschap :oops: :pale:

    Sindsdien wat bloedverlies en vanmorgen een dikke bruine 'klodder' slijm (excusé). Ook sindsdien veel lage rugpijn en weeën gehad, maar nu is alles weer rustig...

    Manlief toch maar naar het werk gestuurd. Vanavond mijn laatste lesje zwangerschapsgym. Ik ben benieuwd of ik er nog naar toe kom. Hoop stiekem van niet!

    Iedereen vandaag weer veel succes! Ik hoop dat jullie voldoende rust kunnen vinden om ook relaxed te blijven. Ik heb gelukkig weer eens goed geslapen! :)
     

Deel Deze Pagina