Voorweeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RedRose, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina27

    sabrina27 Actief lid

    21 aug 2006
    279
    0
    0
    juud gefeliciteerd ook al zo snel geniet maar lekker van je prachtige zoon.

    dushi nog even volhouden meid kan nooit lang meer duren heel veel sterkte!
     
  2. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Snel een reactie van mij. Als ik meer tijd heb dan zal ik alles nog snel even doorlezen.

    Ik ben op 8-8-07 bevallen van een flinke dochter.
    Haar naam is Alannah, ze is 54 cm en bij geboorte 4265 gram. Flinke dame dus! Ze is uiteindelijk met een keizersnee geboren. De bevalling heeft 24 uur geduurd.
    We zijn nu pas 2 dagen thuis en als alles een beetje op orde is dan zal ik uitgebreid reageren.

    Voor degene die ondertussen zijn bevallen: van harte gefeliciteerd!

    Gr,
    Danielle
     
  3. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    :) bedankt voor de bemoedigende woorden meiden.


    Danielle, gefeliciteerd met je kleine meid !

    Eindelijk genieten :baby:
     
  4. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @Juud; Gefelicitteerd met je zoontje Siem!

    @ Butterfly; Gefeliciterd met je dochtertje Alannah!
    Ik hoop dat je snel hersteld van je keizersnede! Het klinkt behoorlijk zwaar eeen 24 uur durende bevalling en dan alsnog een keizersnede!

    Geniet van jullie kindjes.....

    @ Dushi; Is er al verandering, zet het al door?
    In ieder geval suc6 met bevallen!

    @ Sabrina27 en RedRose; Is het niet heerlijk genieten van jullie kindjes?

    Hier is de rust inmiddels terug gekeerd en we zijn nu samen heerlijk 3 wkn vrij. De borstvoeding loopt nu goed en onze dame groeit goed!

    Ik zal kijken of ik een fototje in mijn album kan plaatsen!?

    Gr Tamar
     
  5. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Nog steeds voorweeën hier!

    Vandaag besef ik het voor het eerst dat mijn bevaldatum uiterlijk 23 augustus gaat zijn. Dat zijn nog 9 dagen... wat zijn nu 9 dagen op een mensenleven....

    tja... je zou kunnen zeggen dat ik me er dus bij heb neergelegd.
    Mocht de dame zich dan toch zelf aan gaan melden, kan het alleen maar meevallen.

    Mocht ik jullie hier niet meer zien en niemand heeft verder last van voorweeën of wil samen aftellen, dan mag deze topic wel gesloten worden....

    Tot in de 'Geboren' topic meiden !

    Liefs,

    Danielle
     
  6. RedRose

    RedRose Actief lid

    14 sep 2006
    235
    0
    0
    Butterfly, gefeliciteerd! Wel een lange bevalling helaas. Ik hoop voor je dat het niet te dramatisch is geweest allemaal...

    Succes iig.

    En idd we genieten volop!

    Kisses RR
     
  7. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
  8. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    @ redrose...Ik kom bijna nergens meer aan toe, vandaar dat ik hier ook bijna niet ben. Ons dametje is erg wakker en huilerig. Maandag ben ik ze gaan wegen en morgen weer, misschien dat er te weinig vitamientjes in mn BV zitten?
    Of wil ze gewoon lekker tutten en in slaap vallen met mijn tepel in dr mond? Ik weet het niet.
    Vanmorgen om 6.15 opgestaan, mijn middelste zoon moet weer naar school, meteen daarna begonnen met eten koken en strijken. Ons dametje slaapt voor zolang het duurt dus moet ik die tijd heel nuttig besteden want de rest vd dag zal ze me wel weer bezig houden.
    Maar ik vind het heerlijk om lekker met r te tutten :)
    En buiten mijn vermoeidheid vd gebroken nachten gaat het super met mij.
    En hoe is het met jullie?
     
  9. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    :D

    Ons prinsesje is geboren!

    Zaterdag was ze er eindelijk na 21 uur zwoegen in het ziekenhuis! Nadat de weeën toch spontaan op gang kwamen (door zette) en de vliezen uit zichzelf braken, zagen we dat ze helaas in het vruchtwater had gepoept.
    Mijn ontsluiting moest worden opgewekt en dat duurde zo ontzettend lang! Uiteindelijk heb ik gelukkig een kwartiertje persweeën nodig gehad.

    Daarna bleek haar bloedsuikerspiegel erg laag en zag ze een beetje geel.
    De kinderarts heeft tevens de volgende nacht besloten haar te houden om een mogelijke infectie te bestrijden. Ze ligt dus nog steeds in het ziekenhuis, maar het gaat een stuk beter!

    Ik wens iedereen heel veel geluk met de kleine.

    Liefs,
    Danielle
     
  10. Juud

    Juud VIP lid

    21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    GEFELICITEERD Dushi! Eindelijk mogen jullie ook genieten, al is het in het ziekenhuis. Ik hoop dat ze snel naar huis mag.
     
  11. sabrina27

    sabrina27 Actief lid

    21 aug 2006
    279
    0
    0
    dushi gefeliciteerd met jullie meisje!
    hopelijk mag ze snel naar huis en kunnen jullie heerlijk van elkaar genieten
     

Deel Deze Pagina