Hoi dames, Ben nu 12 weken zwanger en voel me goed. Het is mijn eerste zwangerschap. Ik ben vrij slank en je kunt dus nog bijna niks zien. Alleen hoe meer de dag vordert hoe meer mijn darmen gaan opzetten en ik een klein buikje krijg. Maar als ik 's ochtends wakker wordt is hij weer platter. Ik geef toe ik ben niet meer zo plat als voor de zwangerschap maar ik vroeg me gewoon eens af wanneer ging je bij jullie echt zien dat je zwanger was en konden ook andere mensen het zien? Ik ben zo nieuwsgierig. Ik weet dat het bij iedereen weer anders is maar wil toch graag wat ervaringen lezen/horen. Ik kan niet wachten tot ik mijn buikje kan gaan showen Zo'n groeiende buik lijkt me zo bijzonder! Groetjes
Hier met ongeveer 11 weken al goed duidelijk, maar is bij mij vrij logisch. Met 1 baby had het pas veel later geweest, gok ik. Bij veel meiden komt de buik pas rond de 20 weken of nog later. Hoop voor je dat ie lekker snel begint te groeien.
Bij mij kon je pas na 31 weken zien dat ik zwanger was. Ik was al slank voor de zwangerschap en pas rond 23 weken zag je een klein buikje maar met kleding was het zo weer "weg" vond ik wel jammer hoor! Dat het zo lang had geduurd maar goed de laatste weken heb ik echt een gigantische buik haha die echt niet te missen is😃
Hoezo ik ben slank DUS je kunt nog bijna niets zien? Ik ben ook slank (maat 36) maar bij 6-7 weken kon ik mijn broeken niet meer aan en bin 9 weken kreeg ik voorzichtige vragen van redelijk bekende mensen die dit wel durfde te vragen en wat ik ook niet erg vomd hoor Maar goed het verschilt dus per persoon en je figuur heeft re bar weinig mee te maken... O ja, dit is ook mijn eerste, en ben nu bijna 12 weken zwanger
Bij mij begint die nu echt door te zetten, eerst was het net als bij jou een komen en gaan darm buikje
Kan het nu nog redelijk verbergen als ik dat zou willen Maar ik vind het veel te leuk om m'n baby bump te showen
Bij mij pas rond de 20 weken! Daarvoor waren het twijfelachtige blikken van mensen.. Diegene die me goed kennen zagen het al wel rond de 15 weken. Moest ook na de 20 weken echt aan de positiebroeken.
Met 30 weken zag je het pas.... Naja, je zag het wel eerder als je er op echt op let. Maar met 30 weken werd ik spontaan aangesproken op mijn wondertje in mijn buik.
Ik heb maat36 en ik kon binnen 8 weken mijn eigen broeken niet meer aan.. Heb het ook voor velen niet tot 12 weken kunnen verbergen.. Heb nu al een aardige buik waar ik gelukkig nu heerlijk mee mag en kan showen! (Ook mijn eerste zwangerschap)
Begint nu goed te komen, al zou ik het nog wel kunnen verbergen, maar is nu wel een groeispurtje aan de gang....4e zwangerschap en 22 weken
Met 14/15 weken! Heb m'n moeder 2 dagen geleden voor t laatst gezien en vanmiddag zei ze dat ze het idee had dat m'n buik nu alweer gegroeid was! Maar de ene dag is ie meer aanwezig dan de andere dag, ligt er ook aan of ik een volle blaas/darmen heb..
Met 19/20 weken was het licht te zien maar vele durfden dan nog net niet te vragen of ik zwanger was, kon net zo goed zijn dat ik aangekomen was. Daarna is mijn buik met de dag gegroeid volgens mij en nu is er wel echt een (klein) zwangetbuikje te zien.
Mensen die het wisten konden het wel zien zo rond de 14-16 weken. Maar die mensen letten er ook op. Ik maak elke 2 weken foto's en zat ze net even terug te kijken. Zelf zie je veeeeel eerder maar anderen gewoon nog niet haha