volgens de geslachtskalender krijg ik een meisje. ik geloof er niet zo in,maar ben gewoon eens benieuwd bij wie het klopt of uitkomt
volgens de geslachtkalender krijg ik een jongen, maar denk toch echt een meisje hoor. ik geloof er niet zo in. en als het klopt vind ik het toeval. je heb altijd 50% kans
die van de vorige klopte,ik was 18 en in november zwanger geraakt,en kreeg een jongen hahaha,toch typisch
ow het is zeker wel grappig om te kijken ja! ik doe het zelf ook. maar is gewoon toevallig vind ik \ gefeliciteerd met je zwangerschap touwens
nou ik geloof er niet zo in, bij de eerste klopte het wel maar nu bij de 2e niet.. En het is nog altijd zo,dat de man ten alle tijden het geslacht bepaald, dus ja zo'n kalender noem ik dus puur toeval als het wel klopt!
hoi hoi bij de vorige 4 zou ik meisjes krijgen en klopte 4 keer en volgens de geslachtskalender moet ik nu een jongen krijgen en dat weten we donderdag pfff dacht eerst dat ik woensdag me echo kreeg nog een dag langer wachten groetjes nathalie
Hoi, Volgens de geslachtskalender zou het een meisje moeten zijn, maar op de echo was het overduidelijk dat het een jongetje is! Liefs van Belle
volgens de kalender krijgen we een meisje ik denk zelf ook een meisje nog 4 weekjes en dan weten we het.
Gebruik anders even de zoekfunctie... hier zijn al vele topics over. In ieder geval staat er ook een in de Lounge. Doe ik deze dicht! Groetjes, Josien