Hoe voelen voorweeen eigenlijk aan. Ik heb nu sinds een paar dagen erg veel last van mijn buik, het rommelt. Veel last van harde buiken en ben erg rusteloos (vandaar dat ik nu ook achter de computer zit) Het kindje beweegt nog volop dus het is niet zo dat ik bang ben dat er iets mis is ofzo, maar vraag me gewoon af wat dit zou kunnen zijn. En of dit normaal is of dat het een teken is dat de bevalling binnenkort zou kunnen gaan beginnen.
ik had al weken van tevoren voorweeen zo erg dat ik op de dag dat de bevalling was begonnen niet eens doorhad dat ik al bezig was moest toevallig die ochtend in het zkh zijn maar ik was al druk bezig te bevallen maar door die wekenlange voorweeen had ik het niet door en binnen vijf uurtjes was mijn dochtertje dan ook geboren dus die voorweeen doen ook nog iets goeds hihihi of het een teken is tja moeilijk te zeggen hoor meis het is in elk geval wel voor werk op de bevalling succes meis
Ze voelde bij mij aan als een buikkrampje net alsof je ongesteld moet worden. Allen verdwijnt de kramp naar 20/30 sec.
Zie het maar als een voorbereiding op het betere werk Je kindje kan ook nog verder in gaan dalen, dit is op een gegeven moment vervelend met lopen. Dan komen je harde buiken nog regelmatiger. Sterkte de laatste weken. Groetjes, Danielle