16 weken en 4 kilo afgevallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Knuffie85, 7 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Goedemiddag,

Ik ben ondertussen 16 weken zwanger en nog steeds 4 kilo afgevallen.
    Start gewicht was 56,4 nu weeg ik 52,2
    Mijn buik begint nu wat te groeien en sinds gisteren voel ik ons wondertje schoppen.
    Maar aangezien ik pas over 2 weken naar de vk hoef dacht ik vraag even hier of het geen kwaad kan en meer dames dit hebben of hebben gehad?

2. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik neem aan dat je heel erg misselijk bent geweest oid?
    Dat heb ik namelijk ook gehad en ben nu met 21 weken pas 1 kilo aangekomen. Mijn vk zegt dat het geen kwaad kan zolang het kindje lekker groeit. Als je het al voelt bewegen dan zou ik me zeker geen zorgen maken! Je lichaam is er sowieso op gebouwd om je kindje eerst te verzorgen voordat je zelf die energie gebruikt.
    Als je je heel erg zorgen maakt dan zou ik wel de vk bellen.

3. Esje87v

Esje87v Actief lid

21 jun 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben tot 20 weken 3 kilo afgevallen, daarna kwam er pas een beetje een stijgende lijn in.
    Trouwens zonder enige misselijkheid of overgeven hoor, helemaal geen last van gehad. Maar onderschat niet hoe veel energie het je lichaam kost om een kindje te laten groeien, dan is afvallen helemaal niet raar!

4. Knuffie85

Ja ben flink midselijk geweest en veel overgegeven idd.
    Eten begint me nu ook weer wat te smaken.
    Ben me eerste zwangerschap ook veel afgevallen in het begin maar toen heb ik 17 weken elke avond overgegeven. Dat is nu wel minder geweest vandaar.

5. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Hoi, volgens mij heel normaal hoor!
    Ik bij m'n eerste en derde zw ook -4 en bij m'n tweede zelfs -8 (nou kan het bij mij ook geen kwaad, een paar kg minder)
    Ik begon pas na de 20 weken aan te komen bij alledrie.
    Was trouwens wel misselijk in t begin.

6. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Denk niet dat dat kwaad kan, de kilo's zullen er wel weer bij komen straks ;).

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik ben 12,5 kilo afgevallen door overmatig spugen heb veel in het ziekenhuis gelegen.

Ik had geen overgewicht de gyn vond het vele afvallen geen probleem, de baby pakte wel wat die nodig had.

Uiteindelijk na de 20 weken die 12 kilo weer aangekomen. ( na de bevalling weer 16 kwijt en die is er nog steeds af )

8. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Mijn nichtje is deze week bevallen van een mooie zoon, en is in haar zwangerschap veel afgevallen. De broeken die ze aan had voor haar zwangerschap zijn nu veel te groot..

Ze heeft een 'normale' zwangerschap gehad, en alles was goed. :)

9. Knuffie85

Thnx dames voor jullie reacties.
    Weet ik in ieder geval zeker dat ik me daar niet druk over hoef te maken. Een fijn gevoel.

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik ben bij al mijn zwangerschappen in eerste instantie een kilootje of vier, vijf afgevallen... pas vanaf ongeveer 16 weken kwamen er langzamerhand weer wat kilootjes bij. En dat alles zonder dat ik beroerd was of ziek oid.
    Je kleintje neemt van jouw reserves wat het nodig heeft!

11. Carmiggel

Carmiggel Actief lid

5 nov 2014
    116
    7
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben ook eerst 4 kg afgevallen en nu 29 weken zwanger en 4 kg boven start gewicht. Komt goed!

12. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben in de eerste 14 weken 10 kg afgevallen. Toen vond de vk het te veel worden en moest ik meer gaan eten om niet meer af te vallen. daarna is er tot 34 weken geen kg bij gekomen en tijdens mijn bevalling was ik 20 kg zwaarder door al het vocht dat ik vasthield. Tijdens de bv ging dat er trouwens wel heel snel weer af en moest ik weer meer gaan eten omdat ik te snel afviel.

Deel Deze Pagina