voorwerk of begonnen... ? wat denken jullie?

Discussie in 'De bevalling' gestart door naampje, 13 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naampje

naampje Actief lid

14 dec 2008
    153
    0
    0
    Heb sinds vanmorgen erge rugpijn/ongesteldheidsgevoel in mn onderrug... vanmorgen naar de supermarkt gelope .. ca 1.5 km heen en weer terug.. en tien kreeg ik meen ik wel harde buiken erbij.. iig .. buikpijn!!

Neemt nu weer iets af.. zit nu rustig op de bank ook... maar dat gevoel in mn rug blijft..... Tis niet echt met pieken ofzo... voel t wel de ene keer meer dan de andere..
    en daarbij moet ik zeggen.. ben gister bij de gyn geweest.. ben nu 40.4 en ze hedft io gedaan... had al wel iets onsluiting ( ze kon er makkelijk een vinger inkrijgen dus kwam neer op 1 a 2 cm zei ze ) en heb gevoel dat ze stiekempjes gestript heeft... dit ging nl anders dan de andere keren... Ze drukte paar keer flink op mn buik en de baby omlaag... en ze 'draaide wat rond' niet superpijnlijk... maar ben nog nooit gestript dus weet t niet zeker... weet wel dat k nu dus krampen heb en het io anders waa dan andere keren gister....

Iemand ervaring... of een soort gelijks mee gemaakt..?

Ben t wel zat nu.. dus hooooop dat t wel begonnen is nu...??

2. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb geen voorweeën gehad. Vorige week donderdag nog controle gehad en toen niks aan de hand. Driekwartier later thuis kreeg ik krampen onderin mijn buik. Dacht dat het mijn darmen waren. 's Middags werd al snel duidelijk dat dit geen darmkrampen waren, ik had gewoon weeën. Toen nog een weeënstorm erbij. Tegen de tijd dat de verloskundige er was had ik al 6 cm ontsluiting.

Je hoeft dus niet altijd voorweeën te hebben gehad. Ik heb van te voren geen last gehad van mijn rug of menstruatiegevoel, ook geen slijmprop van te voren verloren.

3. naampje

naampje Actief lid

14 dec 2008
    153
    0
    0
    Zow oke!! Dat is snel!! Daar teken ik voor!! Maar ik maak me dus een beetje ' zorgen' omdat ik het duidelijk in mn rig voel.. maar niet echt constant of duidelijk terugkerend in mn buik.... Of hoef je ook niet lerse buikweeen/krampen te hebben?

4. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Bij dit soort topics 'is het begonnen?' denk ik altijd... Zolang je nog een topic kan openen op zp, is het NIET begonnen.

Ik wens je natuurlijk héél veel succes voor als het doorzet!

5. lederi62

lederi62 Actief lid

10 dec 2012
    150
    0
    0

Sluit ik me bij aan! vroeg mezelf voor de bevalling af of ik de weeen wel zou herkenen... Nou daar kan je echt niet omheen ;)

Deel Deze Pagina