Dag dames, Mijn vorige bevalling is begonnen met bloed verlies en daarna gebroken vliezen dus geen idee hoe het anders zou kunnen beginnen. Voel me sinds gisteravond al niet zo lekker en weet niet of ik dit toe moet schrijven aan drukte, voorweeen of wellicht toch al een aanloop naar de bevalling... Heb het enorm warm, zonder koorts te hebben, heb ook rode wangen en ik zweet. Af en aan buikkrampen, hoofdpijn en voel me vreemd.. Ook heb ik al een aantal keer voor de grote boodschap naar de wc gemoeten. En daarbij heb ik kletsnatte onderbroeken (urine/vocht)... Het zijn geen indalingsweeen want de kleine ligt al een aantal weken helemaal vast..
Gewoon even afwachten denk ik. Als je geen duidelijke weeën hebt kun je niet echt zeggen dat de bevalling is begonnen. Het klinkt wel als een aanloop naar de bevalling, maar hou in de gaten of je niet echt koorts krijgt. Verder zou ik afwachten en je rustig houden, want als het gaat beginnen heb je alle energie nodig!
maar kletsnatte onderbroeken?? is dat dan niet ook vocht verlies dmv gebroken vliezen? of is het niet constant? Sterkte en suc6
Vind die kletsnatte onderbroeken raar........is het idd geen vruchtwater? Ben benieuwd hoe het nu gaat.
Ik herken je verhaal een beetje; heb geen kletsnatte onderbroeken, maar wel dat er af en toe 'vocht' uit komt gepaard met wit slijm. Ik heb nog nooit een bevalling gehad, dus ik weet in de verste verte niet wat ik moet verwachten. De rest van je symptomen heb ik niet maar het vreemd voelen e.d. herken ik dus wel. Wellicht toch wat voorwerk, gok ik zelf. Maar net wat ik zeg: ik heb nog nooit een bevalling meegemaakt. Hou je ons op de hoogte of het 'doorzet'?
Nee, het is toch echt urine. Moest gisteren om de 5 min. plassen door de druk vanuit mijn buik. Heb 's middags ook zo'n 5 uur lang last van (voor) weeën gehad en vanaf toen is het tot nu blijven rommelen. Veel harde buiken, menstruatiekrampen en alles wat ik eet moet er ook weer uit, rommelende darmen dus. Zet helaas allemaal niet door. Weet wel dat ik soort gelijke symptomen ( al dan wel gepaard gaand met bloedverlies) 3 dagen lang heb gehad voordat mijn vliezen braken bij mijn vorige bevalling. Hopelijk is dit ook een aanloop tot... En loop ik er niet nog weken mee rond . Morgen naar de gyn, wellicht kan daar meer verteld worden. Bedankt voor de reacties tot dusver!
Hopelijk is het voorwerk en doet het al wat. En komt de bevalling snel op gang. Veel succes bij de gyn morgen.