Ik heb al 3 dagen last van licht zeurende pijn in mijn onderbuik, snachts kan ik niet slapen omdat het licht zeurende pijn verergert bij het draaien en soms begint het spontaan zonder dat ik beweeg in bed... Plus 2 dagen hoofdpijn aan linkerkant van mijn oog, heb eerder last gehad was mijn bloeddruk laag, na 1 week bloedprikken was alles normaal maar nu is het weer begonnen...
Misschien indalingsweeen? Of zit je kindje al ingedaald? Daar had ik ook wel last van. Het hoofdje dat daar beneden 'fijn' beweegt...
tja het kan eigenlijk van alles zijn. Mocht je er na de feestdagen nog last van hebben zou ik zeker even contact met je ha opnemen.
Die licht zeurende pijn is op zich heel normaal. Je bekken/banden hebben het nu redelijk zwaar te verduren. Als je zorgen maakt, gewoon dinsdag ff contact opnemen met vk/gyn.
Ik heb die pijn vanaf een week of 30 gehad tot het einde van mijn zwangerschap...ik denk ook dat het met de banden te maken heeft. Het kindje wordt natuurlijk ook steeds zwaarder en dat vergt toch wel wat van je lichaam hoor!
Momenteel zit ik achter de pc en voel nog steeds het zeurende pijn die komt en verdwijnt weer maar echt licht zeurende pijn.. En mijn buik is heel gevoelig als ik aanraak doet het al zeer, als het tot morgen doorgaat ga ik even naar gynecoloog bellen.
Idd maar in de gaten houden en anders toch ff bellen meid. Hier mag ik dan de verloskamers bellen als er iets is buiten kantooruren.