beurs gevoel schaambot/vagina wie herkent dit?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ssaarr, Aug 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    1,300
    2
    38
    Ik ben nu 20 weken zwanger en heb een heel beurs gevoel van onderen en als ik op mn schaambotje druk voelt het ook beurs aan.

Als ik op mn hurken moet zitten voelt het heel zwaar..

Wie herkent dit?

2. Beepje

Beepje Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    2,310
    9
    38
    Dat is het verweken van de botten. Bekkeninstabiliteit kan het gevolg zijn.

3. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Ik heb dit ook! Moet wel zeggen dat ik er de ene keer dagen last van heb en zo weer dagen niet of het komt nu, omdat ik niet meer zoveel loop in het zh dat ik er geen last meer van heb. Had er vooral veel last van na het werken en soms 's ochtends bij het wakker worden.

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Met de 1e zwangerschap begon dit al rond 10 wk, nu gelukkig wel wat later. is je voorste bekkenbodem. Ik had het de vorige keer bij elk toiletbezoek, vooral bij het opstaan. Zodra ik was bevallen, was het wel gelijk over

5. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Yep komt me bekend voor.

6. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Heb het sinds gister. Wilde er net een topic over openen en zag toen de jouwe.

Hier echt het gevoel alsof ik heel de nacht even hardcore s**s heb gehad. Daarnaast loop ik opeens soort van kreupel door pijn in mijn rug :(

Ik lees dus even mee...

7. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    1,300
    2
    38
    Hahaha ja zo voelt het idd, of alsof je enorm hard in je kruis ben geschopt. Maar idd het is heel irritant.

Ik heb ook last van mn rug, dat zal dr dan ook wel bij horen denk ik

8. Billie85

Billie85 Bekend lid

May 3, 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ja heel herkenbaar. En wil niet pessimistisch zijn, maar bij mij werd het erger nadat hij was ingedaald.
    Het doet idd zeer, alsof iemand tussen je tussen je benen heeft geschopt. Niks aan te doen helaas..en idd, na de bevalling is die pijn weer weg...dan heb je weer andere ongemakken ;) succes nog!!

9. Billie85

Billie85 Bekend lid

May 3, 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    En het komt door de druk die je van onderen krijgt. Al je spieren van onder moeten het gewicht en oprekken van je buik zien te handelen en dat gaat nu eenmaal niet altijd zonder pijn. Bekkenbodemspier oefeningen kunnen helpen

10. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

Feb 19, 2014
    815
    59
    28
    Female
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Nog geen last van haha..

11. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

Dec 27, 2013
    1,390
    322
    83
    Herkenbaar! Uk is hier nu aan het indalen, en ik kan me volledig aansluiten bij Billie85!
    Bij 20 weken was het soms een paar dagen, en nu is het een soort continue aanwezigheid :(

*telt af, nog een paar weken!*

12. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook. Eerst alleen een drukkend gevoel in mn vagina, de laatste dagen ook echt een naar, pijnlijk gevoel in mn schaambot. Doe nu geen spijker(zwangerschaps)broeken meer aan, want die maken het erger. Loop nu lekker elke hele dag in joggingbroeken. Niet heel netjes, maar jammer dan.

13. Humava

Humava Niet meer actief

Yuup herkenbaar. Eerst niet constant last van maar sinds een week echt de hele dag het gevoel of ik een beurse doos heb. Is idd je bekken. Ik hoop er met een paar dagen vanaf te zijn.;)

14. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

Aug 6, 2013
    869
    1
    18
    Hier ook herkenbaar, vanaf week 28 ofzo. Heb het aan mn gyneacoloog gevraagd en het is idd van je bekken. Maar dan t voorste gedeelte, hier helpen oefeningen ook niet tegen.

Share This Page