Weer zwanger ??

Discussie in 'De bevalling' gestart door Chantay, 5 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantay

Chantay Lid

5 jan 2016
    14
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo ik zal me even voor stellen. Ik ben Chantay 29 jaar en heb een dochter van 6 en in februari een baby girl erbij gekregen.. en ben 2 april weer ongesteld geworden.. tot heden wacht ik nog steeds op mijn menstruatie die had ik volgens mijn normale cyclus die ik altijd heb gehad 7 dagen gelden moet krijgen.. we willen een 3e maar hebben zoiets van t komt wanneer t komt maar zo snel ???? Of kan het zijn dat mijn cyclus gewoon op gang moet komen... 6 dagen geleden getest negatief..

2. Chantay

Chantay Lid

5 jan 2016
    14
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wie heeft het zelfde meegemaakt? Zwanger of toch dat de menstruatie kwam.

Groetjes

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Niet hetzelfde meegemaakt, maar wel dat de menstruatiecyclus in het begin nog wat onregelmatig was. En dat het na elke bevalling weer anders was. Dus als je onbeschermd seks hebt gehad kan je zeker zwanger zijn, maar het kan ook dat je lichaam nog even de regelmaat moet zien terug te vinden. Ik zou af en toe een testje doen.

4. Chantay

Chantay Lid

5 jan 2016
    14
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ja onbeschermd sex wel maar 3 x of zo ja ik w8 nog even af en doe anders wel weer een testje

5. manaolana

manaolana Niet meer actief

Je hebt helemaal niets aan deze reactie, maar als je niet nu al een derde wilt waarom heb je dan onbeschermde seks...? Je weet hoe het werkt lijkt me je hebt er al twee ;). Verder sluit ik me aan bij de reactie van @Eppo82.

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ja 1 keer kan genoeg zijn natuurlijk en je kan ook zeker nu weer zwanger zijn. Als je dat toch te snel vind gaan zou ik tijdelijk maatregelen nemen om het te voorkomen en tot een paar weken na de laatste keer onbeschermde seks een testje doen. En als je er wel voor wil gaan, het kan dus dat het nu even anders loopt dan je gewend bent met je cyclus, dus pin je niet te veel vast op een vast testmoment. Succes!

7. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    Ik snap ook niet zo goed waarom je onbeschermde sex hebt terwijl je nog geen derde wilt, en niet één keer maar 3x... Het is goed mogelijk dat je zwanger bent, maar ook na je bevalling is je cyclus vaak nog wat in de war dus kan het goed zijn dat het allemaal wat anders loopt dan normaal.

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dames, TS schrijft dat ze wel een derde wil: ''we willen een 3e maar hebben zoiets van t komt wanneer t komt maar zo snel ????''
    Het kan natuurlijk dat je weer zwanger bent, maar je cyclus is vaak nog in de war vlak na een bevalling. Ik hoop trouwens voor je dat je niet zwanger bent, lijkt me nogal een aanslag op je lichaam zo snel al.

Deel Deze Pagina