Dochter zegt net opeens dat ze iets in dr oor heeft gestopt (Zeer) waarschijnlijk een broodkruimel, dat zegt ze ook (alleen als ik vraag of t een steentje was, zegt ze ook ja..) Ik kan niets zien zitten. Heb geprobeerd door wat water erin te druppelen en hoofd neer te leggen t eruit te spoelen, maar er komt niets. Zal morgen de HA even bellen, zoiets kan toch wel wachten tot morgen lijkt me? Ze heeft er verder geen last van.
Nou als ze er geen pijn ofzo aan heeft lijkt het me ook morgen te kunnen... Je kunt niets zien? Ook niet als je er met een lampje in schijnt? Ik weet niet hoeveel kwaad het kan als ze het heel diep heeft weten te krijgen eigenlijk. Je kan voor advies even de huisartsenpost bellen.
Denk dat beetje olie effectiever is dan water... Maar ik zou inderdaad gewoon even bellen... Hap heeft dit vast al heel vaak aan de hand gehad. Ze zijn er ook voor gewoon advies tenslotte.
Zou inderdaad gewoon even bellen en kijken wat ze bij de HAP zeggen, even langskomen of wachten tot morgen en bij je eigen HA langsgaan.
Hap bellen die laten je gelijk komen. Je weet namelijk niet wat er in haar oor zit en daarnaast kan haar oor aan de binnenkant of het trommelvlies beschadigd zijn, wat weer tot infecties kan leiden.
Bedankt voor de reacties. Daarstraks nog een beetje gespoeld en toen kwam er wel wat kruimeligs uit. Kan ook gewoon oorsmeer zijn, maar denk dat dat t was. We zaten op de bank en ze had net een boterham gegeten, dus iets anders dan een kruimel zal het vast niet geweest zijn. Ze zei ook dat t maar een klein kruimeltje was.. Lijkt me niet dat haar trommelvliezen beschadigd zijn. Ze heeft van de winter 1x een oorontsteking gehad, verder niet. Bel morgen de HA, kan die voor de zekerheid checken of er nog wat is achter gebleven, maar verwacht t niet.