hallo allemaal Ben vandaag bij de huisarts geweest en het enigste wat hij zei is gefeliciteerd en bel de verloskundige maar dus ik kon weer gaan. Nou die gebeld 12 dec daar heen en 28 dec een 1 termijn echo. Wel spannend allemaal hoor en borsatofan al bij de huisarts geweest? Laat even weten ben benieuwd wanneer ga jij naar de verloskundige? Voel me echt lekker slaap slecht maar ben niet ziek ofzo voel alleen m'n buik een beetje. Groetjes
Dank allemaal voor de lieve felicitaties. En Sonja, wat gaaf dat je al bij de huisarts bent geweest en al afspraken bij de verloskundige hebt! Ik ben nog nie geweest, heb vanmorgen maar weer eens getest en de test was natuurlijk weer positief, maar ik voel me verder goed, dus ik kan het nog steeds niet geloven eigenlijk... Ik ben nu 4 weken en 1 dag en ik dacht dat het nog vroeg was om nu al de huisarts te bellen, ben zo bang dat het nog mis gaat, stom is dat he? Ik wilde begin volgende week bellen als ik 5 weken ben, maar ik zie dat jij ook nu al bent geweest, dus dan zou ik ook al eerder kunnen? Heb jij een adres van je HA gekregen voor een verloskundige of hoe gaat dat eigenlijk? Ik voel me verder prima, nog nie misselijk (hoop dat het voorlopig zo blijft) verder af en toe ongi achtige krampen (mijn baarmoeder), mijn borsten zijn groter (opgezwollen, harder, zelfs mijn vriend voelde het, )en tepels gevoeliger en 's middag wel snel moe. Ik slaap 's nachts wel redelijk goed, maar word vaak vaker en dan is het eerste wat ik denk "ahhh..ik ben zwanger, wauw!" Het moet allemaal nog wennen... Heel veel succes en ik hoop dat ik ook al snel naar de verloskundige mag. Liefs, Borsatofan.
Hoi Ja ik heb een lijstje met info gehad van mijn ha met allemaal telefoonnummers die je moet hebben of weten. Verder voel ik me ook goed geen last van m'n boops alleen m'n buik een beetje en slecht slapen. Nou hoop dat het allemaal goed blijft gaan voor ons allemaal. Groetjes Sonja
Vandaag positief getest en als ik donderdag op de dag dat ik mag testen nog zwanger blijk te zijn ga ik vrijdag naar de huisarts. En is het daar ook positief dan meld ik mij aan bij de zwangere vrouwen. Dus tot snel. Doei Teddy.
Positief is positief hoor.. de huisarts zal zo'n zelfde test doen. Waarom twijfel je nog? Volgens mij ben je gewoon echt zwanger! Mag ik je dan toch voorzichtig feliciteren?
Gefeliciteerd! Grappig...ik teste op het zelfde moment als jij ook positief... Tja...mijn wekker staat standaard op 06.30 voor het tempen. liefs, Mir
Lieve allemaal, Ik denk dat ik maandag de huisarts bel voor een afspraak (dan ben ik 5 week als alles goed mag gaan). Teddy: alvast voorzichtig gefeliciteerd, ik hoop dat je de 2e keer weer posi test, maar ja, een streep is een streep toch? Mir75: grappig dat je op zelfde moment testte, maar was dat zwangerschapstest of een ovulatietest? Liefs, Borsatofan