mijn hond wist 1,5 week geleden al dat ik zwanger was. Daardoor ging ik eerder testen dan mocht. Woensdag, donderdag en zondag positief getest. Kan haast niet beter. Toch vind ik het nog wel eng. Hopelijk blijft hij zitten en gaat alles goed. Spannend zo. 2 oktober onze eerste echo.
Gefeliciteerd!! Haha ik had 't met mijn zoontje, die wist al eerder dan mij dat ik zwanger ben 2 dagen voor NOD (en volgens hem wordt het ook nog een jongetje... We shall see)
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Nou ben ik wel benieuwd hoe je het merkte aan je hond? hihi Gedroeg hij zich anders of zo en wat deed hij dan?
Hartelijk gefeliciteerd! ik had het met mijn katten! die gingen ineens erg voorzichtig met mij om. Ik heb 1 kat die rent springt altijd over mij heen en ineens deed ze heel rustig en kwam ze bij me zitten. bijzonder is dat he! Geniet van je zwangerschap!
Van harte gefeliciteerd! Ben ook nieuwsgierig naar de honden hihi zelf ook honden maar niet echt wat gemerkt. 1 van de katten kan ik wel langer knuffelen, die is het meestal na een halve minuut al zat
Gefeliciteerd! Geniet ervan! Hier ook voorzicjtig afwachten tot 12 weken. Toch altijd bang dat het niet goed afloopt.
Ze voelen het echt aan ja zowel huisdieren als kinders, ben idd ook wel benieuwd hoe je het merkte aan je hond ineens veel bij je ofzo? Zal het laten weten of m'n zoontje gelijk heeft duurt nog wel even maar maakt niet uit haha! Geniet van je zwangerschap!
Hij volgde me overal. at ik op de bank moest zijn kop op mijn buik liggen. Liet me geen minuut uit het oog.