Hoi Allemaal, Even mijn verhaal. 3 Juni heb ik een miskraam gehad met 6 weken. Op 19 Juni mijn eisprong gevoeld (en gezien op ovutestjes) 21 Juni een zwangerschapstest gedaan om te zien of het oude hcg al uit mijn lichaam was, dat was het geval want test was negatief. (Maar nu begin ik dus te twijfelen of ik die test niet te snel heb weggegooid) Mijn NOD was gisteren, maar had afgelopen vrijdag al een testje gedaan. Deze was heeeeel licht...moest echt turen. Dus dacht, nou misschien toch nog wat oud hcg?? (weet niet of het per testje kan verschillen, wel zelfde merk) Zondag opnieuw getest, deze was al iets donkerder, dus kreeg hoop dat het vast een nieuwe zwangerschap moest zijn. Maar daarna las ik ook vrij veel negatieve reacties op de Sensitest dat ze vaak positief uitslaan terwijl er geen zwangerschap was. Dus ik net naar de kruidvat, 2 doosjes van mijn vertrouwde 2 v 5 testjes gehaald Trek ik net het 1e doosje los, zit er maar 1 test in!! @$%^## Nou, dus ik doe het andere doosje los en doe daar net een test van, loopt die test niet goed door dus zit met een half streepje!! Ik word GEK van die onzekerheid hahah. Wat denken jullie? Toch oud hcg, of vast een nieuwe zwangerschap? Die bovenste is van afgelopen vrijdag, en de onderste van net. Sorry voor het lange verhaal!!
hee ik denk van harte gefeliciteerd maar als je het helemaal zeker wilt weten zou ik er morgen nog eentje doen en dan zou je kunnen gaan bellen nou succes ermee zou ik zo zeggen laat je het wel even weten aan ons
Bedankt voor jullie reacties! Morgenvroeg is testen ook het eerste wat ik ga doen! Als die dan ook goed duidelijk is, dan kan ik me het haast niet voorstellen dat het nog steeds hcg van de miskraam is. Ik laat het jullie absoluut even weten! Ik lees nu dat veel van jullie een pittige "geschiedenis" hebben om zwanger te worden! Ik wens jullie heel veel succes en hoop van harte dat jullie snel een positieve test hebben!! Groetjes Marleen
Marleen, ik zeg ook gefeliciteerd! Ik heb ook sensitesten gedaan en als deze negatief waren dan zag ik echt helemaal niks hoor! Dit is dus positief.
ik vind hem ook heel duidelijk! en het kan hoor! 31 mei is mijn mk begonnen en ik ben ook direct terug zwanger! Morgen of overmorgen de digitale doen meis! denk vast dat er zwanger op komt
@Pompeloesje: (Nogmaals gefeliciteerd!!) Stel dat er nog hcg van de miskraam in mijn urine zit, zou dan een digitale met indicator dan bijvoorbeeld 1-2 weken aan kunnen geven??Kan hcg nog zo hoog zijn bij 5 weken na een miskraam? Want dan doe ik inderdaad liever een digitale test. Pfff wat spannend allemaal weer he.... hopen dat ze bij ons allebei nu toch lekker blijven zitten!
Ook ik vind hem best duidelijk dus ik wil je ook feliciteren, een extra testje morgenochtend kan nooit kwaad!
Goedemorgen! Ja vroeg op, want moet zo werken. Toch nog even gauw mijn test van vanmorgen erop zetten. Hij is zo duidelijk dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat dat nog hcg van de miskraam kan zijn....(ik kan me vergissen natuurlijk) Ik krijg de foto er niet op, terwijl ik hem al kleiner heb gemaakt, en krijg hem ook niet op mijn profiel heel vreemd. Probeer het begin van de middag wel even opnieuw, moet nu echt weg! Groetjes Marleen
@Marleen. Als je zo twijfelt zou ik gewoon even de dokter bellen over hoe dat zit met je hcg hormoon en hoe lang dat nog in je bloed blijft. Dan weet je dat in ieder geval zeker!! Maar de test ziet er inderdaad goed uit. En je weet wat ze zeggen........Een streepje is een streepje!! Sterkte meis.
Ik zou met dat kruidvat doosje en de test gewoon teruggaan trouwens! zeggen dat er maar 1 testje in zat en dat die niet eens goed werkte.. misschien krijg je wel gewoon nieuwe mee Maarrr ondanks dat denk ik ook gewoon weer zwanger! voorzichtig gefeliciteerd hopen op een plakkert