Halverwege januari werd ik onverwacht ongesteld tijdens mn pilstrip. (was volgens mij begin week 2 van de pilstrip) Heb daarna een nieuwe pilstrip gepakt en gelijk er mee begonnen. Nu heb ik af en toe wat last van misselijkheid en dacht van misschien toch even een test doen. Heb nu 3 testen gedaan waarvan de eerste positief was (wel erg lichte streep) en de andere 2 niet. (de 1ste is met ochtendurine gedaan de andere 2 smiddags pas) Ik moet nu nog 4 dagen de pil slikken kan ik deze toch doorslikken of kan ik er beter mee stoppen? Weet niet zo goed of ik nu wel zwanger ben of niet. Heb wel zoiets dat het misschien toch verstandig is om even foliumzuur te halen. (het is niet gepland zwanger dus gebruikte nog geen foliumzuur) Ga morgenvroeg weer testen ben benieuwd wat er dan gebeurd! Ook erg benieuwd naar jullie reacties!
hey hey alles is mogenlijk hoor je zou goed zwanger kunnen zijn zou morgen ochtend nog een test doen andrs een digitale kun je het beter vanaflezen dan te twijfelen stat er nou een streep ja of nee het zou eventueel ook een vals positest kunnen zijn omdat de andere nega waren maar ja dat kan er ook aan liggen dat ze smiddags gedaan zijn alle opties zijn mogelijk hahah je heb zo ook nie veel aan me he zou in iedergeval stoppen met de pil als je morgen posi lijkt te zijn schrik dan niet als je eventueel nog wat blod verliest dat kan dan omdat je stopt mt de pil in iederegeval blijf meeleze en ben benieuwd morgen na je test uitslag
Jeetje Miepie, wat spannend! Zou idd morgenvroeg nog eerst maar een x testen... Spannend hoor. Suc6 en laat ff weten hoe het is gegaan.
nieuwe test gedaan vanochtend maar beetje vreemd. Van de da test ben ik zwanger en van de kruidvat test niet....rara hoe kan dat? Ik moet gewoon maar ff afwachten tot zaterdag en dan weer een test doen lijkt me dat er dan toch echt wat te zien moet zijn. (vrijdag laatste `pildag`) Had aan de ene kant zoiets van liever niet maar nu ik met de testen bezig ben denk ik weer van alsjeblieft laat het waar zijn! Haha erg he..... Komt ook dat ik eigenlijk op dieet ben en had besloten niet weer zwanger te worden tot dat ik 20 kilo kwijt was. Ben nu 8 kilo kwijt dus al op de goeie weg. Maar ja nu eerst dit maar ff afwachten voordat ik weer streng ga dieeten. Bah kan eigenlijk helemaal niet wachten tot zaterdag......
Spannend hoor Miepie. Waarschijnlijk ben je gewoon zwanger anders kan de DA test geen positief resultaat geven. Dus meteen even foliumzuur en een nieuw testje halen bij de kruidvat. Die van 2 voor 5 euro zijn het duidelijkst vind ik. Succes met afwachten tot zaterdag. Knap van je dat je nog zolang kunt wachten.
Wanneer ik de pil vergat dan stopte ik met pilslikken tot ik ongi werd en dan begon ik met een nieuwe strip. Ik zou ook maar naar de huisarts gaan. Ik weet niet of het kwaad kan, mocht je zwanger zijn en door gaan met de pil?