Hallo ik weet nu 5 dagen dat ik zwanger ben ik besef het nog niet helemaal wij zijn namelijk al 4 jaar bezig en heb 9 iui behandelingen achter de rug nu is dit mijn eerste dus ik heb echt geen flauw idee wat er nu moet gebeuren dus ik heb eigenlijk een paar vraagjes 😳 1: Ik heb 19juni laatste menstruatie gehad en 1 juli was de iui hoe lang ben ik nu eigenlijk zwanger ? 2:En wanneer zou ik dan uitgerekend zijn om te bevallen ? 3: wat nu ? Moet ik naar de huisarts of moet ik al verloskundige zoeken ? 4: zijn Etos vrouw multi zwanger zijn vitamines de goede ? Ik krijg ze namelijk niet weg ik los het op in water is dat oke ? 5: wanneer zouden ze kunnen zien of er een tweeling groeit ? Ik had 2 goede eitjes bij de iui ik krijg 5 augustus mijn eerste echo. Het zijn nogal wat vragen maar zoals ik al zei ik ben nieuw en niemand weet het nog in de omgeving dus ik kan het niet navragen dank u wel groetjes
Oh nog 1 vraagje is het aan te raden om het dit weekend te vertellen of is het toch misschien beter om nog even te wachten ? Dank u wel groetjes
Hoi Cheffin83, gefeliciteerd, wat spannend! Je kunt het als je wil best vertellen, maar de kans dat het mis gaat is natuurlijk zo vroeg nog wel wat hoger; 1 op de 6. Na 7 weken én hartactie is dat nog maar 1 op de 100. Maar doe wat goed voelt hoor. Als 1 juli de IUI was, ben je uitgerekend op 23 maart en ben je nu 5 weken en 3 dagen zwanger. Landelijk protocol schrijft voor dat dit op basis van IUI ook de uitgerekende datum blijft. Je krijgt nog een echo via het ziekenhuis. Daarna kun je gerust een verloskundige gaan zoeken. Dan heb je meer info als je daarheen gaat. Je kunt je best nu al aanmelden, maar dan zou ik de intake plannen na de echo. Je kunt op de eerste echo al zien of het een tweeling is. Eerder weet je het niet. En de ETOS multivitamine voor zwanger vrouwe is prima om te blijven slikken. groetjes Brigitte
Hartelijk dank voor uw reactie we hebben het gister aan familie verteld en iedereen was enthousiast was heel leuk maar bleef maar zeggen dat het nog vroeg is hihi. Dank u wel groetjes