Dames hier lichte paniek.... Test loopt niet op en lijkt zelfs lichter..kijken jullie alsjeblieft mee? Bovenste 14dpo Onderste 15dpo
Hij is absoluut niet lichter hoor! Geen paniek. T is een hartstikke mooie test!! Je moet de 15dpo eens vergelijken met de 13dpo
Thnx colinn! Pff ben zo onzeker na mijn mk😞 En trouwens heel gek, maar ik heb net met dezelfde urine (opgevangen in bakje) nog een test gedaan (allebei Wondfo) en die lijkt wel donkerder. Zie foto. Wist niet dat er tussen de testen van het zelfde merk ook verschil kan zitten 🤔 Bovenste 14dpo Onderste 15dpo
Zit voor nu wel snor. Ik zou zeggen stop met testen om onnodige ongerustheid te voorkomen. Vanaf nu tot de eerste echo is het alleen maar afwachten
Meer zwanger word je niet hoor! Ik snap je testdrang, want als het goed oploopt, zit het wel goed, denken wij vrouwen dan. Maar het kan prachtig oplopen en toch een miskraam worden.... Helaas. Je kan niets anders doen dan afwachten en het gaat veel vaker goed dan fout! De eerste 3 maanden zijn altijd zo spannend!