Ik wil je ook even wat geluk toewensen. Het was een aangrijpend verhaal wat je hier vertelde. groetjes ambertje
meid wat een rot tijd , ik duim voor je dat alles goed gaat ...geniet ervan meissie hartelijk gefeliciteerd asjuh
Jemig meid, wat een verhaal zeg. Dit hoopt toch niemand mee te maken...heel veel sterkte en heel erg gefeliciteerd dat jullie toch weer in verwachting zijn. We gaan hard duimen dat het maar goed mag gaan allemaal. Liefs Wendy,
Hoi meissie, Wat moeten jullie een vreselijke tijd gehad hebben. Ik gun het jullie zo dat het deze keer allemaal goed gaat !! Mijn duimen draaien op volle toeren ! XX sappie
: wat erg wat je al hebt meegemaakt . ik weet niet hoe het voelt om een miskraam te hebben, maar kan me voorstellen dat jij je echt heel rot moest voelen. ik duim heel hard voor je dat dit kleine wondertje dit keer lekker in jou buikje wilt blijven . hou ons zeker op de hoogte. liefs natasha
ja idd wast een verhaal! Ik kan me goed voor stellen dat je nu gereserveerd blij bent! Het is me wat als ik dat zo lees, en nu ook nog, je blijft positief! echt egweldig hoor meid! Even goed heel heel hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap en me duimen zijn al blauw!!!
Mij god...wat hebben jullie een hoop narigheid meegemaakt. We lopen bijna gelijk op. Ik ben zelf ook nog erg onzeker. Maanden van testen, pillen en ziekenhuis bezoeken gehad en nooit verder gedacht dan de positieve test....nu pas komt de angst. Het lijkt me dat deze angst bij jou heel groot is. Ik hoop dat jij en je man in jullie nieuwe huis nu eindelijk de babykamer in gebruik kunnen nemen. Succes meid.
Bedankt we schelen inderdaad maar 2 daagjes, hopelijk wordt het begin van het nieuwe jaar geweldig!!!!!
gefeliciteerd hoor!! Ik duim met je mee dat er in januari een hele mooie kleine voor je mag zijn Karin
Na al die ellende die je hebt meegemaakt, is het nu tijd voor goede leuke dingen. Wat geweldig voor je dat je weer zwanger bent. Geniet ervan! Liefs Marjoleinch
Hai Levi, Ik hoop voor jullie dat er in januari een lief babietje geboren wordt!!!!!! Het is jullie in ieder geval oprecht gegund. Liefs, Kris
Hoi, Sorry maar zoals jullie aan mijn banner kunnen zien is het weer fout gegaan Vanmorgen werd ik wakker met erg veel bloed in mijn onderbroek en de bloeding is niet meer gestopt.... Helaas miskraam nummer 5 staat op mijn lijstje.... Kan alleen nog maar huilen, huilen en nog eens huilen.... We moeten morgen wel naar de gyn. om te kijken of alles al weg is en hopelijk gaan ze toch verder onderzoeken... Ik weet ook niet meer wat we kunnen doen om een goede zwangerschap te doorstaan, mijn lichaam is volgens de gyn gezond, maar waarom stoot het dat steeds het vruchtje af??????? Ik wordt er zo moedeloos van!!!!!
Jeetje meid, ik heb je hele verhaal gelezen en vind het echt vreselijk voor jou en je partner. Ik zag al aan je banner dat er iets niet goed was, en ik baal dan ook flink voor jullie. Hopenlijk gaat de gyn door met onderzoekjes, want dit kan toch niet zomaar. STERKTE MEID!