Hoi Allemaal, Allereerst iedereen gefeliciteerd met haar zwangerschap! Hier een kersverse aanstaande kerstmamma. Ik ben zwanger van mijn eerste kindje. Na drie maanden proberen hadden we, eigenlijk voor de gein (we hadden die maand niet echt geklust)een test gehaald. M'n man zei, de nou toch maar, je weet nooit... En wat denk je....Zwanger! Ik lees al een tijdje mee, maar het lijkt me ook leuk om mee te schrijven. Liefs, Lucienne
Hi,jullie ook va harte gefeliciteerd,ik dacht al kerstmama maar dat is al zo! Heel spannend! Geniet nog van je laatste weekjes! Liefs Dais.. -x-
Gefeliciteerd! Enne als je bij de decembermama's wil komen kletsen..je bent altijd welkom hoor! Bij het topic Bevallingslijst Forum
Bedankt allemaal! Ik kom zeker gezellig meekletsen. Nog 2,5 weekje werken dan heb ik verlof, en tijd zat om te forummen! Jullie ook allemaal gefeliciteerd, geniet ervan
Hey a.s. kerstmama, Van Harte Gefeliciteerd met je eerste zwangerschap! Had je man toch een voorgevoel? Geniet er maar lekker van Liefs Britt
tja, misschien wel Het was echt de eerste dag dat mijn menstruatie had moeten beginnen, goeie timing dus...
Ik dacht eerst: hoe doet ze dat zo snel?! Gefeliciteerd joh, pas goed op jezelf en jullie "kerstkindje".