Hallo Allemaal... Zojuist heb ik twee testen gedaan. van de Kv2 en een clearblue.. Binnen 5 minuten zag ik een streep op de kv2... Ik heb ook om duidelijkheid te krijgen een clearblue test gedaan.. Ik zie heel vaag een plusje.... Graag jullie mening s.v.p? Alvast bedankt hoor!
Oef......ongeloofelijk... 2 weken geleden had ik nog mijn maandelijkse periode... Klinkt zo onwerkelijk...
Das wel raar als je 2 wk geleden nog ongesteld was.. misschien was dat stiekem niet je menstruatie.. was die neit lichter dan normaal of korter???
2 weken geleden???? En je hebt al een eisprong gehad? en nu al zo'n duidelijke test? Ben je niet wat verder dan?
lijkt mij ook.. lijkt me erg onwaarschijnlijk dat je eerst ongesteld bent, dan ovulatie, dan innesteling, dan hcg opbouw en dan testen.. en dat allemaal in 2 wk...dan denk ik niet dat dat een echte menstruatie is geweest.....wat dan wel who knows, maar deze testen zijn iig zeker positief!!
goh, wist niet dat dat kon!.. (lekker naief!) maar zoals jullie de foto's zien is het dus overduidelijk?? Zwanger
Denk dat het idd geen ongi was! Wil je in ieder geval feliciteren! Morgenochtend zal die helemaal duidelijk zijn!
Gefeliciteerd!!! Toch maar even een termijn echo, want 2 weken geleden menstrueren en nu zwanger is inderdaad niet erg waarschijnlijk